Dla sportowców

Nie wyobrażasz sobie dnia bez porządnej dawki ruchu? Trenujesz zawodowo lub po prostu sport to twoja pasja i sposób na codzienny relaks? Jeśli tak, to na pewno wiesz, że na efekty twoich treningów w dużej mierze wpływa także dieta. Musi ona:

  • być odpowiednio kaloryczna. Poziom 3000-3500 kcal to dla ciebie idealna dawka energii , której potrzebują nie tylko twoje mięśnie, ale także m.in. mózg, serce, czy jelita.
  • być bogata w białko. Ono sprawia, że twoja tkanka mięśniowa będzie się sprawnie odbudowywać.
  • dostarczać ci węglowodanów. Uzupełnią one mięśniowy glikogen (rodzaj zapasowego cukru), z którego twoje mięśnie czerpią siłę do intensywnej pracy.
  • być pełna antyoksydantów. To związki bioaktywne, pochodzące głównie z owoców i warzyw, które chronią komórki mięśni przed atakiem szkodliwych wolnych rodników.

Wszystkie te kryteria spełnia dieta Pomelo dla sportowców. Nasi dietetycy bardzo postarali się, aby menu dla aktywnych było przy tym smaczne i lekko strawne. Zależy nam równie mocno jak tobie, abyś był w najlepszej formie. Pamiętaj jednak, że jest to dieta ogólna i jeśli potrzebujesz porady dietetyka lub trenera, napisz do nas. Wspólnie zdecydujemy, których produktów potrzebujesz mniej bądź więcej. Doradzimy też o jakich porach mógłbyś jeść poszczególne posiłki, by twój organizm czerpał z nich to, co w danym momencie dnia (np. przed lub po treningu) jest mu szczególnie potrzebne.

JADŁOSPIS DZIENNY
Śniadanie Jajka faszerowane z tuńczykiem i łososiem
II Śniadanie Kotlecik Capri z płatkami owsianymi i bazylią
Obiad Pełnoziarnista tortilla orzechowo-brokułowa z kurczakiem i mixem sałat
Podwieczorek Gryczane placuszki na słodko z owocami
Kolacja Kolorowa sałata z rukoli i szpinaku z granatem, cząstkami pomarańcza, chrupiącymi orzechami włoskimi, kozim serem z miodowo-musztardowym sosem na osłodę.