Dieta Low Carb

Chcesz ograniczyć w diecie węglowodany, ale nie wiesz, jak zrobić to zdrowo? Proponujemy naszą dietę LOW CARB 1500 kcal (z ang. Low Carbohydrate Diet). Ograniczyliśmy w niej cukry do niezbędnego minimum. Ilość węglowodanów nie przekracza 20% wartości energetycznej całej diety. Nie ma w niej chleba, makaronów, kasz, zbożowych płatków, dlatego też będzie dobrym rozwiązaniem dla osób, które chcą ograniczyć w diecie gluten.

Dieta opiera się na spożywaniu mięsa, ryb, jaj nabiału i oczywiście warzyw. Owoce spotkamy tu w mniejszych ilościach. Codziennie menu to pięć smakowitych i odżywczych posiłków, które regularnie spożywane mogą pomóc ci zgubić nadprogramowe kilogramy. Odpowiedni bilans makroskładników odżywczych w diecie LOW CARB może okazać się skutecznym sposobem na nadwagę u osób, którym klasyczna dieta redukcyjna (włączająca produkty zbożowe) nie przyniosła oczekiwanych rezultatów.

Ale dieta LOW CARB to nie tylko dobry sposób odżywiania dla tych, którzy chcą schudnąć. Możesz z niej skorzystać też wtedy, jeśli po prostu chcesz zrobić przez jakiś czas odwyk od cukru. Taka niskocukrowa kuracja sprzyja odbudowie korzystnej flory jelitowej (a od zdrowia jelit zależą m.in. twoje samopoczucie, stan skóry, odporność) i poskromieniu apetytu na słodycze.
Dieta LOW CARB jest dobrym rozwiązaniem dla osób uprawiających sporty siłowo-wytrzymałościowe, chcących ograniczyć węglowodany w diecie.

Pamiętaj – uzupełniaj dietę w minimum 2 litry wody dziennie.

1500 kcal to dla Ciebie za mało? Poczytaj o naszej diecie PALEO.

JADŁOSPIS DZIENNY
Śniadanie Sałatka z faszerowanym indykiem
II Śniadanie Jogurt z sezonowymi owocami
Obiad Pieczona pierś z kurczaka z curry z kalafiora z granatem i pestkami dyni
Podwieczorek Zupa krem z białych warzyw z oliwą truflową
Kolacja Indyk na szpinaku duszonym z czosnkiem i surówka z marchwi