Diety redukcyjne

Ciągle marzysz o szczupłej sylwetce, ale wciąż brakuje ci czasu na robienie zakupów, gotowanie i regularne chodzenie na siłownię lub fitness? Wypróbuj nasze diety redukcyjne. Dostępne są w trzech wariantach energetycznych: 1000 kcal, 1200 kcal i 1500 kcal.

Dlaczego odchudzające diety POMELO są najlepsze? Bo znajdziesz w nich pozytywne odpowiedzi na wszystkie swoje obawy związane z odchudzaniem!

  • Martwisz się, że dieta redukcyjna to mała ilości kalorii i będziesz chodzić głodny? Niepotrzebnie! Komponujmy posiłki tak, aby były bogate w białko (mięso, ryby, jaja, sery) i błonnik (warzywa, owoce, produkty zbożowe). Dzięki temu będziesz syty przez cały czas.
  • Obawiasz się, że porcje jedzenia będą bardzo skromne? Pamiętamy o tym, że większość z nas „je oczami”. Dlatego nawet przy diecie 1000 kcal staramy się, aby wielkości porcji były miłe nie tylko dla żołądka, a także dla oka.
  • Zastanawiasz się, czy wartość odżywcza diety jest wystarczająco wysoka?

Dokładamy wszelkich starań, żeby przy dawce energii rzędu 1000-1500 kcal dostarczyć Ci możliwe maksimum składników odżywczych.

  • Nie chcesz nudy? Ona nie wchodzi w grę! Dbałość o różnorodność twojej diety to nasz priorytet. Z Pomelo każdego dnia jesz coś innego.

Jak wybrać dietę redukcyjną dla siebie? Już podpowiadamy!

  • dieta 1000 kcal. Dla wszystkich, którzy przez niedługi czas (3-4 tygodnie) chcą szybko i zdrowo zgubić 5 kg przed ważną imprezą rodzinną lub firmową. Polecamy ją również paniom, które na diecie 1200 kcal osiągnęły pierwszy wagowy cel i teraz potrzebują doszlifować sylwetkę do wymarzonego rozmiaru.
  • dieta 1200 kcal. Dla tych, którzy żyją w miarę aktywnie, ale nie trenują. Dieta ta jest pierwszym krokiem w odchudzaniu dla pań. Panom polecamy ją wtedy, gdy na diecie 1500 kcal są niemal u progu wagowego celu i potrzebują nieco skrócić drogę do jego osiągnięcia.
  • dieta 1500 kcal. Dla panów żyjących aktywnie, czasem odwiedzających siłownię, ale bez czasu i pomysłu na posiłki, które pomogą schudnąć i nie będą powodować głodu. Paniom polecamy ten program wtedy, kiedy chcą ustabilizować swoją wagę po przejściu diet o mniejszym ładunku energetycznym.

Dietę należy uzupełnić o minimum 2l wody dziennie.

JADŁOSPIS DZIENNY
Śniadanie Twarożek z ogórkiem i przyprawami z kromką pieczywa Graham
II Śniadanie Jogurt z domowymi orzechami musli
Obiad Przyrządzona na parze pierś z kurczaka, wcześniej marynowana w orientalnych ziołach, podana z bukietem kolorowych warzyw i sosem jogurtowym
Podwieczorek Melonowy mix (świeże owoce, melon, ananas, winogrona)
Kolacja Sałatka ze świeżego szpinaku z pomidorkam cherry, ogórkiem, kiełkami oraz sosem musztardowo-miodowym