Dieta Paleo

Intensywnie się ruszasz? Zależy ci na diecie pełnej wysokiej jakości białka, dzięki której będziesz mógł efektywnie budować swoje mięśnie i zgubić nieco tkanki tłuszczowej? Polecamy naszą dietę PALEO.

Czym jest dieta Paleo?

Jest doskonała dla osób intensywnie uprawiających sport. Opiera się na zwiększonym spożyciu produktów mięsnych oraz warzyw. Wyklucza za to zboża oraz nasiona roślin strączkowych. Dostarcza dużo mniej substancji antyodżywczych. To powoduje, że przy diecie Paleo z twoich jelit może wchłonąć się więcej witamin i minerałów, a w efekcie jesteś lepiej odżywiony. Dieta Paleo, pomimo niskiej zawartości węglowodanów, nadal pozostaje dietą wysokoenergetyczną i zapewnia odpowiednią ilości składników odżywczych.

W naszej ofercie codzienną dietę Paleo tworzy  pięć pysznych, prawidłowo zbilansowanych posiłków o łącznej wartość energetycznej 2500 kcal. Stanowią je smakowite i odżywcze dania, które oprócz białka o najlepszej jakości odżywczej, witamin i minerałów, dostarczą ci zdrowych tłuszczów roślinnych. Źródłem tych ostatnich są tutaj orzechy, nasiona oraz oleje roślinne. To sprawia, że koszt diety Paleo jest nieco wyższy niż pozostałych diet. Ale idzie za tym wyjątkowa jakość odżywcza tej diety, która może pomóc Ci szybciej osiągnąć  treningowe cele. Dieta PALEO może przynieść korzyści nie tylko sportowcom. Dzięki temu, że nie zawiera mleka, zbóż i ich przetworów, ułatwi życie osobom, które z różnych względów (np. z powodu nietolerancji laktozy) ograniczają spożycie wspomnianych produktów.

Pamiętaj uzupełniaj dietę w minimum 2 l wody dziennie!

2500 kcal to dla Ciebie za dużo? Poczytaj o naszej diecie LOW CARB.

JADŁOSPIS DZIENNY
Śniadanie Sałatka z jajkiem, rzodkiewką i płatkami migdałów
II Śniadanie Owocowy mix banany, brzoskwinia i orzechy laskowe
Obiad Polędwiczka wieprzowa na sosie paprykowym z warzywami z pary
Podwieczorek Kurczak w sezamie podany z grillowaną papryką
Kolacja Bigos z cukinii i bakłażana z indykiem