Skontaktuj si臋 z nami:

Masz do艣膰 cellulitu? Pokonaj go raz na zawsze!

Z obaw膮 spogl膮dasz w lustro i martwisz si臋 cellulitem na udach lub po艣ladkach? Wprowad藕 do diety kilka zmian, a po nied艂ugim czasie zauwa偶ysz, 偶e twoja sk贸ra zn贸w staje si臋 j臋drna! Je艣li korzystasz z diety Pomelo, to mo偶esz by膰 pewna, 偶e menu uk艂adamy tak, aby nie tylko odchudza艂o. Dbamy tak偶e o to, by wp艂ywa艂o dobrze na kondycj臋 ca艂ego organizmu, w tym na stan Twojej sk贸ry.
Oto 5 prostych, antycellulitowych rad:
1. Jedz produkty bogate w b艂onnik pokarmowy.
B艂onnik to grupa zwi膮zk贸w nietrawionych w jelitach, ale wa偶nych dla ich funkcjonowania. Posiada zdolno艣膰 do wi膮zania toksyn w przewodzie pokarmowym, dzi臋ki czemu nie trafiaj膮 one do krwiobiegu i s膮 wydalane poza organizm. A cz臋sto to w艂a艣nie skumulowane toksyny nasilaj膮 rozw贸j pomara艅czowej sk贸rki.
W cateringu Pomelo nigdy nie brakuje produkt贸w pe艂nych b艂onnika: pe艂noziarnistego chleba, zbo偶owych p艂atk贸w, warzyw, owoc贸w oraz nasion.
2. Staraj si臋 nie dosala膰 i unikaj potraw z torebek, s艂oik贸w i puszek.
Dania instant s膮 艂atwe w u偶yciu, ale pe艂ne soli i glutaminianu sodu – substancji, kt贸re wywo艂uj膮 obrz臋ki. Gdy twoje nogi i ramiona staj膮 si臋 napuchni臋te od nadmiaru wody zatrzymanej w kom贸rkach, cellulit staje si臋 znacznie bardziej widoczny! W dietach Pomelo stosujemy s贸l w minimalnych ilo艣ciach. Skupiamy si臋 g艂贸wnie na innych przyprawach, 艣wie偶ych lub suszonych zio艂ach, a wszelkie potrawy przygotowujemy sami. O stosowaniu da艅 z torebki nie ma mowy!
3. Pij mleko i jego przetwory, czyli jogurty, kefiry, ma艣lanki, twarogi.
Obecny w nich wap艅 wspomaga redukcj臋 cellulitu. To dlatego, 偶e mo偶e obni偶y膰 intensywno艣膰 lipogenazy – enzymu bior膮cego udzia艂 w powstawaniu tkanki t艂uszczowej. W naszej diecie pude艂kowej produkty mleczne pojawiaj膮 si臋 co najmniej raz dziennie.
4. Nie zapominaj o witaminie C!
Cho膰 znamy j膮 g艂贸wnie z roli wspomagacza odporno艣ci, to mo偶e te偶 sporo zdzia艂a膰 przy pomara艅czowej sk贸rce. W jaki spos贸b? Witamina C jest niezb臋dna do odbudowy kolagenu, kt贸ry zapewnia sk贸rze j臋drno艣膰. W naszym cateringu dietetycznym w wielu posi艂kach znajdziesz takie warzywa i owoce, jak: natka pietruszki, czarna porzeczka, papryka, kiwi, truskawki, cytrusy, koperek, kapusta. Wszystkie one s膮 bogate w witamin臋 C i dzia艂aj膮 antycellulitowo.
5. Ruszaj si臋.
Sport to jedna z najlepszych recept na cellulit. Nie musisz chodzi膰 codziennie na si艂owni臋 lub biega膰. Pami臋taj, 偶e ka偶da, nawet delikatna i trwaj膮ca par臋 minut aktywno艣膰 fizyczna jest lepsza ni偶 偶adna i mo偶e przynie艣膰 popraw臋 wygl膮du twojej sk贸ry. Na redukcj臋 cellulitu na udach i po艣ladkach najlepsze s膮 schody. Od dzi艣 zapomnij o tym, 偶e istnieje winda!
Zastosuj si臋 do powy偶szych wskaz贸wek lub zam贸w odpowiedni膮 dla siebie diet臋 Pomelo, a cellulit przestanie sp臋dza膰 Ci sen z powiek.