Imbir, cytryna i miód – w nich jest moc!

 

Choć do kalendarzowej zimy zostało jeszcze trochę czasu, to dokuczliwy chłód już daje się nam we znaki. Wraz z nim zwiększa się ryzyko przeziębień. Sprawdź, jak możesz zwiększyć swoją ochronę przed chorobami już teraz!

Nie lubimy chorować. Każdego dnia chcemy być w pełni sił, aby jak najlepiej realizować nasze plany zawodowe i prywatne. Jednak jesienią i zimą przychodzi nam to nieco trudniej, bo niskie temperatury i niedostatek słońca sprzyjają bakteriom oraz wirusom, które chętnie zadomawiają się w naszym organizmie. Pomelo Company zna jednak składniki, które wzmocnią wasz układ odpornościowy i dodadzą energii na aktywny dzień, nawet ten najbardziej ponury i chłodny. Oto one:

  • IMBIR

Słynie ze swoich rozgrzewających właściwości. Zawdzięcza je substancji o nazwie gingerol. Najlepiej stosować go w wersji świeżej, np. wyciskając z niego sok, bo wtedy działa najmocniej. Imbir nie tylko rozgrzewa, ale też:

  • poprawia krążenie,
  • chroni przed zakażeniami układu pokarmowego,
  • oczyszcza zatoki i zmniejsza ryzyko zakażeń dróg oddechowych,
  • działa przeciwzapalnie, przeciwbólowo i antynowotworowo.
  • CYTRYNA

Owoc słynący z tego, że dostarcza nam dużej dawki naturalnej witaminy C. Witamina ta wspomaga odporność, ale też (jako czynnik niezbędny do syntezy kolagenu) wpływa na to, aby nasza skóra była jędrna i jak najdłużej zachowywała młody wygląd. Ponadto sok z cytryny pobudza żołądek do pracy, dzięki czemu lepiej trawimy i wchłaniamy to, co jemy.

  • MIÓD PSZCZELI

Ten naturalny słodki produkt, dzielnie wypracowany przez pszczoły, to prawdziwe lekarstwo na wiele dolegliwości. Miód  wzmacnia serce, obniża ciśnienie krwi, hamuje procesy miażdżycowe, działa kojąco na układ nerwowy, a przede wszystkim działa antybakteryjnie, wspomagając tym samym nasz układ odpornościowy.

 

Połączenie powyższych trzech składników daje Ci miksturę o wielkiej zdrowotnej mocy. Możesz ją zrobić samodzielnie lub skorzystać z dostępnych w naszej promocji do 13 listopada Łyków Zdrowia.

zdjęcie diety

Redukcyjna

Bogata w owoce, warzywa, chude mięso i błonnik - polecana osobom, które chcą “z głową” zrzucić zbędne kilogramy, bez uczucia głodu.

Co znajdziesz w tej diecie:
WarzywaOwoceMięsoGluten
zdjęcie diety

Sport Protein

Zwiększona ilość pełnowartościowego białka - polecana dla sportowców i trenujących siłowo, ze zwiększonym zapotrzebowaniem na białko.

Co znajdziesz w tej diecie:
zdjęcie diety

Low Carb

Zawartość węglowodanów na poziomie 20% - polecana sportowcom, osobom, które nie mogą schudnąć, lub chcącym odpocząć od cukru.

Co znajdziesz w tej diecie:
zdjęcie diety

Wegetariańska

Bez mięsa i ryb - polecana wegetarianom, ale też osobom, które chcą przez jakiś czas odpocząć od jedzenia mięsa.

Co znajdziesz w tej diecie:
zdjęcie diety

Wegańska

Na bazie produktów roślinnych - dla osób, które wybrały wegański sposób odżywiania i chcących wzbogacić swoje menu o dużą dawkę warzyw.

Co znajdziesz w tej diecie:
zdjęcie diety

Zbilansowana

Zbilansowana pod kątem proporcji oraz wartości odżywczych - najlepsza dla osób, które chcą po prostu zdrowo się odżywiać.

Co znajdziesz w tej diecie:
WarzywaOwoceRyżMięso
zdjęcie diety

Sport Carbo

Zwiększona ilość węglowodanów i białka - dla entuzjastów sportów siłowo-wytrzymałościowych takich jak crossfit, fitness czy pływanie.

Co znajdziesz w tej diecie:
zdjęcie diety

Gluten & Lacto Free

Bezglutenowe i bezlaktozowe lub roślinne zamienniki zbóż, makaronów i nabiału - dla osób, które chcą wyeliminować gluten i laktozę.

Co znajdziesz w tej diecie:
zdjęcie diety

Dieta dla kobiet w ciąży

Różnorodna i zbilansowana dieta zapewniająca wszystkie niezbędne składniki odżywcze potrzebne w ciąży.

Co znajdziesz w tej diecie:
zdjęcie diety

Wege + Fish

Bez mięsa, ale za to z rybami - polecana wegetarianom, ale też osobom, które chcą przez jakiś czas odpocząć od jedzenia mięsa, bez wykluczenia ryb oraz owoców morza.

Co znajdziesz w tej diecie:
WarzywaOwoceJajaNabiałRyby
zdjęcie diety

Ketogeniczna

Dieta ketogeniczna jest przeznaczona dla osób które w dużym stopniu chcą ograniczyć spożywanie węglowodanów.

Co znajdziesz w tej diecie:
OwoceWarzywaMięsoRybyNabiałJaja
zdjęcie diety

SIRT

Dieta oparta na dwóch etapach (w każdym po dwie fazy) polegających na restrykcji kalorycznej i zmianie posiłków stałych na posiłki płynne.

Co znajdziesz w tej diecie:
WarzywaOwoceMięsoNabiał