Imbir, cytryna i miód – w nich jest moc!

cytryna imbir zdrowie odpornosc catering dietetyczny pomelo

 

Choć do kalendarzowej zimy zostało jeszcze trochę czasu, to dokuczliwy chłód już daje się nam we znaki. Wraz z nim zwiększa się ryzyko przeziębień. Sprawdź, jak możesz zwiększyć swoją ochronę przed chorobami już teraz!

Nie lubimy chorować. Każdego dnia chcemy być w pełni sił, aby jak najlepiej realizować nasze plany zawodowe i prywatne. Jednak jesienią i zimą przychodzi nam to nieco trudniej, bo niskie temperatury i niedostatek słońca sprzyjają bakteriom oraz wirusom, które chętnie zadomawiają się w naszym organizmie. Pomelo Company zna jednak składniki, które wzmocnią wasz układ odpornościowy i dodadzą energii na aktywny dzień, nawet ten najbardziej ponury i chłodny. Oto one:

  • IMBIR

Słynie ze swoich rozgrzewających właściwości. Zawdzięcza je substancji o nazwie gingerol. Najlepiej stosować go w wersji świeżej, np. wyciskając z niego sok, bo wtedy działa najmocniej. Imbir nie tylko rozgrzewa, ale też:

  • poprawia krążenie,
  • chroni przed zakażeniami układu pokarmowego,
  • oczyszcza zatoki i zmniejsza ryzyko zakażeń dróg oddechowych,
  • działa przeciwzapalnie, przeciwbólowo i antynowotworowo.
  • CYTRYNA

Owoc słynący z tego, że dostarcza nam dużej dawki naturalnej witaminy C. Witamina ta wspomaga odporność, ale też (jako czynnik niezbędny do syntezy kolagenu) wpływa na to, aby nasza skóra była jędrna i jak najdłużej zachowywała młody wygląd. Ponadto sok z cytryny pobudza żołądek do pracy, dzięki czemu lepiej trawimy i wchłaniamy to, co jemy.

  • MIÓD PSZCZELI

Ten naturalny słodki produkt, dzielnie wypracowany przez pszczoły, to prawdziwe lekarstwo na wiele dolegliwości. Miód  wzmacnia serce, obniża ciśnienie krwi, hamuje procesy miażdżycowe, działa kojąco na układ nerwowy, a przede wszystkim działa antybakteryjnie, wspomagając tym samym nasz układ odpornościowy.

 

Połączenie powyższych trzech składników daje Ci miksturę o wielkiej zdrowotnej mocy. Możesz ją zrobić samodzielnie lub skorzystać z dostępnych w naszej promocji do 13 listopada Łyków Zdrowia.

To może Cię zainteresować...

NASZE DIETY

zdjęcie diety

Redukcyjna

Dieta bogata w owoce, warzywa, chude mięso i błonnik.

Co znajdziesz w tej diecie:
WarzywaOwoceMięsoGluten
zdjęcie diety

Sport Protein

Zwiększona ilość pełnowartościowego białka - dieta polecana dla osób aktywnych fizycznie.

Co znajdziesz w tej diecie:
zdjęcie diety

Low Carb

Dieta polecana sportowcom i osobom, które chcą ograniczyć cukier.

Co znajdziesz w tej diecie:
zdjęcie diety

Wegetariańska

Dieta bez mięsa i ryb - polecana wegetarianom i osobom ograniczającym spożycie mięsa.

Co znajdziesz w tej diecie:
zdjęcie diety

Wegańska

Dieta roślinna - dla osób, które wybrały wegański sposób odżywiania.

Co znajdziesz w tej diecie:
zdjęcie diety

Standard

Dieta zbilansowana pod kątem proporcji oraz wartości odżywczych, dla każdego.

Co znajdziesz w tej diecie:
WarzywaOwoceRyżMięso
zdjęcie diety

Sport Carbo

Zwiększona ilość węglowodanów i białka - dieta dla entuzjastów sportu.

Co znajdziesz w tej diecie:
zdjęcie diety

Dieta dla kobiet w ciąży

Dieta zapewniająca niezbędne składniki odżywcze kobietom w ciąży.

Co znajdziesz w tej diecie:
zdjęcie diety

Wege+Fish

Dieta bez mięsa, ale z rybami - polecana osobom, które chcą ograniczyć spożycie mięsa.

Co znajdziesz w tej diecie:
WarzywaOwoceJajaNabiałRyby
zdjęcie diety

Keto

Dieta ketogeniczna jest przeznaczona dla osób chcących ograniczyć węglowodany.

Co znajdziesz w tej diecie:
OwoceWarzywaMięsoRybyNabiałJaja
zdjęcie diety

Niski IG

Dieta dla osób chorujących na cukrzycę, insulinooporność lub walczących z nadwagą.

Co znajdziesz w tej diecie:
WarzywaOwoceMięsoNabiał
zdjęcie diety

Dieta z wyborem menu

Dieta z wyborem menu to rozwiązanie polecane osobom, które chcą mieć pełną kontrolę nad menu.

Co znajdziesz w tej diecie:
WarzywaOwoceGlutenNabiał
zdjęcie diety

Office

Dieta zawierająca 3 posiłki. Idealne rozwiązanie na posiłki w pracy.

Co znajdziesz w tej diecie:
MięsoNabiałZbożaWarzywa
zdjęcie diety

Office Wege

Dieta zawierająca 3 posiłki bez mięsa. Idealne rozwiązanie na posiłki w pracy.

Co znajdziesz w tej diecie:
NabiałZbożaWarzywaOwoce
zdjęcie diety

Fleksitariańska

Dieta dla tych, którzy chcą ograniczyć spożywanie mięsa, ale nie rezygnować z niego w 100%.

Co znajdziesz w tej diecie:
NabiałZnożaWarzywaOwoceMięso
zdjęcie diety

IF

Odkryj nową drogę do zdrowego odżywiania!

Co znajdziesz w tej diecie:

Niski IG