FAQ - Najcz─Ö┼Ťciej zadawane pytania

  • Czy mog─Ö zam├│wi─ç zestaw bez jakiego┼Ť posi┼éku?

    Tak, mo┼╝esz zam├│wi─ç diet─Ö bez dowolnego posi┼éku np. ┼Ťniadania. Je┼Ťli interesuje Ci─Ö opcja tak pomniejszonego zestawu to skontaktuj si─Ö z naszym biurem obs┼éugi klienta, aby pozna─ç dok┼éadn─ů wycen─Ö.

  • Czy Pomelo tworzy zestawy indywidualne?

    Nie, Pomelo nie posiada w ofercie diet indywidualnych. Aby dopasować dietę pod swoje potrzeby możesz zgłosić nam jednak 2 wykluczenia pojedynczych produktów spożywczych, które uwzględnimy w diecie.

  • Jakie informacje zawiera otrzymywane menu?

    Menu uwzgl─Ödnia nazwy i kaloryczno┼Ťci ka┼╝dego posi┼éku, a tak┼╝e rozk┼éad makrosk┼éadnik├│w dotycz─ůcy ca┼éodziennego jad┼éospisu.┬á

    Menu uwzgl─Ödnia nazwy i kaloryczno┼Ťci ka┼╝dego posi┼éku, a tak┼╝e rozk┼éad makrosk┼éadnik├│w dotycz─ůcy ca┼éodziennego jad┼éospisu.┬á

  • Jak mam odgrzewa─ç dania?

    Wszystkie nasze pojemniki nadaj─ů si─Ö do podgrzewania bezpo┼Ťrednio w mikrofal├│wce (poza tymi, w kt├│rych podajemy sur├│wki). W przypadku ch─Öci podgrzania w piekarniku nale┼╝y danie prze┼éo┼╝y─ç do w┼éasnych naczy┼ä do tego przeznaczonych.

  • Czy mog─Ö przekaza─ç klucz/chip do domofonu kurierowi?

    Tak, je┼Ťli chcesz nam przekaza─ç klucz/chip do domofonu, to przeka┼╝ nam tak─ů informacj─Ö podczas sk┼éadania zam├│wienia. Kurier skontaktuje si─Ö w celu jego odbioru podczas pierwszej dostawy. Po zako┼äczeniu wsp├│┼épracy lub w przypadku wcze┼Ťniejszego zg┼éoszenia nam takiej potrzeby, klucz zostanie zwr├│cony.

  • Czy mog─Ö zam├│wi─ç 3 posi┼éki w kaloryczno┼Ťci pe┼énego pakietu np. 2500?

    Nie, wybieraj─ůc 3 posi┼éki z zestawu 2500kcal otrzymasz 3 posi┼éki g┼é├│wne z tego zestawu (czyli pakiet pomniejszony o 2gie ┼Ťniadanie, podwieczorek i ich kaloryczno┼Ťci). Aby skomponowa─ç zestaw 3-posi┼ékowy zbli┼╝ony do oczekiwanej kaloryczno┼Ťci spr├│buj wybra─ç wy┼╝sz─ů kaloryczno┼Ť─ç interesuj─ůcej Ciebie diety z naszej oferty. Kaloryczno┼Ť─ç diety b─Ödzie zmniejszona o oko┼éo 20-30%.

  • Jak wygl─ůda pakiet 3 posi┼ék├│w? Czy musz─ů to by─ç trzy g┼é├│wne posi┼éki?

    Standardowo przygotowujemy pakiet 3 posi┼ék├│w g┼é├│wnych tj. ┼Ťniadanie + obiad + kolacja, je┼Ťli jednak chcia┼éby┼Ť otrzyma─ç inny zestaw da┼ä np. ┼Ťniadanie + obiad + podwieczorek, to zg┼éo┼Ť nam tak─ů pro┼Ťb─Ö podczas sk┼éadania zam├│wienia, a uwzgl─Ödnimy j─ů w Twoim planie ┼╝ywieniowym. Koszt inaczej skomponowanego zestawu 3-posi┼ékowego jest jednakowy ze standardowo proponowan─ů wersj─ů.

  • Jakie s─ů mo┼╝liwo┼Ťci op┼éaty za zam├│wienie?

    Zam├│wienie mo┼╝na op┼éaci─ç poprzez szybk─ů p┼éatno┼Ť─ç online, p┼éatno┼Ť─ç kart─ů online lub tradycyjnym przelewem w formie przedp┼éaty. Je┼Ťli wybierasz p┼éatno┼Ť─ç przelewem prosimy o dos┼éanie nam potwierdzenia przelewu na maila biuro@pomelo.com.pl do 10 rano w dniu poprzedzaj─ůcym pierwsz─ů dostaw─Ö. W przeciwnym razie zam├│wienie nie zostanie aktywowane. Przy op┼éacaniu diety szybk─ů p┼éatno┼Ťci─ů online nie jest wymagane dosy┼éanie potwierdzenia, ale wp┼éat─Ö r├│wnie┼╝ nale┼╝y wykona─ç do 10 rano w dniu poprzedzaj─ůcym dostaw─Ö.

  • Jak sprawdzi─ç czy istnieje mo┼╝liwo┼Ť─ç dowozu pakietu do miejscowo┼Ťci nie wyszczeg├│lnionej na stronie?

    Skontaktuj si─Ö z naszym biurem obs┼éugi klienta mailowo na: biuro@pomelo.com.pl lub telefonicznie pod numerem 516 084 123 – sprawdzimy dla Ciebie tak─ů mo┼╝liwo┼Ť─ç.

  • Czy mog─Ö zam├│wi─ç wi─Öcej ni┼╝ 1 dzie┼ä pr├│bny?

    Tak, mo┼╝esz zam├│wi─ç maksymalnie 3 dni pr├│bne w specjalnej, ni┼╝szej cenie – 49 z┼é.

    Koszt pakietu pr├│bnego nie zawiera kosztu dodatkowych p┼éatnych opcji, takich jak opakowania i sztu─çce eko oraz koszt transportu poza pierwsz─ů stref─Ö.

  • Czy zni┼╝ki do zam├│wie┼ä si─Ö ┼é─ůcz─ů?

    Nie, zni┼╝ki si─Ö nie ┼é─ůcz─ů, chyba, ┼╝e konkretna akcja promocyjna wskazuje inaczej w swoim regulaminie.

    Jedyne zni┼╝ki oraz kody kt├│re si─Ö ┼é─ůcz─ů, to te przyznawane za d┼éugo┼Ť─ç zam├│wienia. Je┼Ťli posiadasz kod promocyjny to po┼é─ůczy si─Ö on ze zni┼╝k─ů za d┼éugo┼Ť─ç zam├│wienia (6%).

  • Gdzie mog─Ö wyrzuca─ç opakowania ekologiczne?

    Nasze ekologiczne opakowania rozk┼éadaj─ů si─Ö w kilkadziesi─ůt dni oraz s─ů kompostowalne. Jednak nale┼╝y je wyrzuca─ç do odpad├│w “zmieszanych”. Firmy odpowiadaj─ůce za wyw├│z oraz segregacje ┼Ťmieci, niestety nie zakwalifikuj─ů pojemnik├│w ekologicznych do odpad├│w BIO. Z tego w┼éa┼Ťnie powodu powinno si─Ö je wyrzuca─ç do odpad├│w “zmieszanych”, czyli czarnych pojemnik├│w.

    Jednak nie martw si─Ö! W odpadach zmieszanych opakowania ekologiczne r├│wnie┼╝ szybciej si─Ö rozk┼éadaj─ů i nie pozostawiaj─ů ┼Ťladu tak jak plastik, a w┼éa┼Ťnie o to w nich chodzi!

  • Czy mog─Ö zrezygnowa─ç z zam├│wienia w trakcie jego trwania?

    Tak, masz prawo zrezygnowa─ç z zam├│wienia. Zg┼éo┼Ť nam tak─ů pro┼Ťb─Ö mailowo a my odezwiemy si─Ö zwrotnie z kalkulacj─ů kwoty do zwrotu. Po akceptacji naszych wylicze┼ä zwrot za niezrealizowane dostawy zostanie wykonany. Zwrot zrealizujemy w ci─ůgu 14 dni roboczych na konto, z kt├│rego wp┼éyn─Ö┼éy do nas pieni─ůdze.

  • Czy i w jaki spos├│b mog─Ö z┼éo┼╝y─ç reklamacj─Ö?

    W przypadku problem├│w z dostaw─ů skontaktuj si─Ö niezw┼éocznie z naszym biurem obs┼éugi klienta w godzinach jego pracy mailowo lub telefonicznie – sprawdzimy pow├│d nie dostarczenia pakietu i postaramy si─Ö o pozytywne rozwi─ůzanie tej trudnej dla Ciebie sytuacji. W przypadku b┼é─Ödnie zrealizowanych zam├│wie┼ä wy┼Ťlij zg┼éoszenie mailowo wraz z kr├│tkim opisem i dokumentacj─ů zdj─Öciow─ů. Tego typu reklamacj─Ö rozpatrzymy w ci─ůgu 5 dni roboczych od ich otrzymania.

  • Pod jakim numerem kontaktowa─ç si─Ö z naszym biurem obs┼éugi klienta?

    Do naszego biura mo┼╝na si─Ö skontaktowa─ç pod numerem 516-084-123.

  • Czy mog─Ö odda─ç opakowania (papierowe torby, kartony lub pojemniki po posi┼ékach)?

    Jedynymi opakowaniami, kt├│re mo┼╝na zwr├│ci─ç nam poprzez kuriera s─ů torby termiczne, w kt├│re dodatkowo zabezpieczamy pakiety w okresie letnim. Inne opakowania s─ů bezzwrotne.

  • Czy mog─Ö zam├│wi─ç pakiet 3 posi┼ékowy?

    Tak, pakiet 3 posi┼ékowy oznacza pakiet pomniejszony o drugie ┼Ťniadanie, podwieczorek i ich kaloryczno┼Ťci. Zamawiaj─ůc tak─ů diet─Ö przez formularz na stronie otrzymasz zatem od nas dania g┼é├│wne (┼Ťniadanie + obiad + kolacja) z wybranej diety i kaloryczno┼Ťci. Istnieje mo┼╝liwo┼Ť─ç zam├│wienia diety 3-posi┼ékowej w innej konfiguracji posi┼ék├│w – o dok┼éadn─ů wycen─Ö zapytaj w naszym biurze obs┼éugi klienta.

  • Czy mog─Ö zam├│wi─ç same obiady?

    Nie, jednak mo┼╝esz zam├│wi─ç dodatkowe dania do ju┼╝ zam├│wionego pakietu – o dok┼éadn─ů wycen─Ö zapytaj w biurze obs┼éugi klienta.

  • Czy mog─Ö wykluczy─ç z diety nielubiane produkty?

    Tak, w cenie diety masz mo┼╝liwo┼Ť─ç wykluczy─ç do 2 pojedynczych produkt├│w spo┼╝ywczych. Wszelkie indywidualne zmiany, dotycz─ůce wyklucze┼ä, nie b─Öd─ů jednak uwzgl─Ödniane na menu, kt├│re otrzymasz w swoim zestawie.┬á

  • W jaki spos├│b dobra─ç diet─Ö?

    Je┼Ťli potrzebujesz pomocy w doborze diety skontaktuj si─Ö z naszym dietetykiem na: dietetyk@pomelo.com.pl podaj─ůc podstawowe informacje o sobie tj. wiek, wzrost, mas─Ö cia┼éa, kilka s┼é├│w o aktywno┼Ťci fizycznej, trybie pracy oraz ew. dolegliwo┼Ťciach czy przeciwwskazaniach do diety – dzi─Öki temu b─Ödziemy mogli zaproponowa─ç najbardziej odpowiedni─ů dla Ciebie opcj─Ö z naszej oferty.

  • Jak sprawdzi─ç czy istnieje mo┼╝liwo┼Ť─ç dowozu pakietu do miejscowo┼Ťci nie wyszczeg├│lnionej na stronie?

    Skontaktuj si─Ö z naszym biurem obs┼éugi klienta mailowo na: biuro@pomelo.com.pl lub telefonicznie pod numerem 800 916 876 – sprawdzimy dla Ciebie tak─ů mo┼╝liwo┼Ť─ç.

  • Czy na menu s─ů uwzgl─Ödnione zg┼éaszane wykluczenia w diecie?

    Nie, menu kt├│re udost─Öpniamy, nie zawiera wprowadzonych indywidualnie zmian do diety.

  • Jak mog─Ö pozna─ç menu na dany dzie┼ä?

    W ka┼╝dej przesy┼éce, wraz z daniami, otrzymasz wydrukowane menu na dany dzie┼ä. W przypadku nieotrzymania w paczce takiego menu skontaktuj si─Ö z nami – do┼Ťlemy je indywidualnie na Twojego maila.

  • Czy mog─Ö wykluczy─ç z diety nielubiane produkty?

    Tak, w cenie diety masz mo┼╝liwo┼Ť─ç wykluczy─ç do 2 pojedynczych produkt├│w spo┼╝ywczych. Wszelkie indywidualne zmiany, dotycz─ůce wyklucze┼ä, nie b─Öd─ů jednak uwzgl─Ödniane na menu, kt├│re otrzymasz w swoim zestawie.

  • Czy mog─Ö zam├│wi─ç pakiet 3 posi┼ékowy?

    Tak, pakiet 3 posi┼ékowy oznacza pakiet pomniejszony o drugie ┼Ťniadanie, podwieczorek i ich kaloryczno┼Ťci. Zamawiaj─ůc tak─ů diet─Ö przez formularz na stronie otrzymasz zatem od nas dania g┼é├│wne (┼Ťniadanie + obiad + kolacja) z wybranej diety i kaloryczno┼Ťci. Istnieje mo┼╝liwo┼Ť─ç zam├│wienia diety 3-posi┼ékowej w innej konfiguracji posi┼ék├│w – o dok┼éadn─ů wycen─Ö zapytaj w naszym biurze obs┼éugi klienta.

  • Z jakiego materia┼éu s─ů stworzone opakowania ekologiczne?

    Nasze opakowania EKO to 100% biodegradowalne pojemniki z trzciny cukrowej, kt├│re s─ů produkowane w Szwajcarii. Pojemniki cechuje mi─Ödzynarodowa certyfikacja ekologiczno┼Ťci oraz najwy┼╝sza jako┼Ť─ç.

  • W jaki spos├│b dobra─ç diet─Ö?

    Je┼Ťli potrzebujesz pomocy w doborze diety skontaktuj si─Ö z naszym dietetykiem na: dietetyk@pomelo.com.pl podaj─ůc podstawowe informacje o sobie tj. wiek, wzrost, mas─Ö cia┼éa, kilka s┼é├│w o aktywno┼Ťci fizycznej, trybie pracy oraz ew. dolegliwo┼Ťciach czy przeciwwskazaniach do diety – dzi─Öki temu b─Ödziemy mogli zaproponowa─ç najbardziej odpowiedni─ů dla Ciebie opcj─Ö z naszej oferty.

  • W jaki spos├│b mog─Ö zg┼éosi─ç zmian─Ö w swoim zam├│wieniu?

    Skontaktuj si─Ö z naszym biurem obs┼éugi klienta mailowo na: biuro@pomelo.com.pl lub telefonicznie pod numerem 800 916 876, pami─Ötaj, aby zmian─Ö zg┼éosi─ç najp├│┼║niej do 10 rano w dniu poprzedzaj─ůcym dostaw─Ö, lub do 10 rano w sobot─Ö, je┼Ťli zmiana dotyczy dostawy poniedzia┼ékowej.

  • Kiedy musz─Ö zg┼éosi─ç najp├│┼║niej zmian─Ö na swoim zam├│wieniu?

    Do 10 rano w dniu poprzedzaj─ůcym dostaw─Ö, lub do 10 rano w sobot─Ö, je┼Ťli zmiana dotyczy dostawy poniedzia┼ékowej.

  • Czy mog─Ö przesuwa─ç terminy dostaw?

    Tak, tak przesunięte dostawy zapisujemy automatycznie na końcu obecnego zamówienia lub we wskazanym przez Ciebie terminie.

  • Czy mog─Ö zmieni─ç adres dostawy?

    Tak, mo┼╝esz zmieni─ç adres dostawy w konkretnym terminie lub na ca┼ée dalsze zam├│wienie. Mo┼╝esz wybra─ç tak┼╝e inny adres dostaw tygodniowy a inny na weekendy. Mo┼╝esz skorzysta─ç ze zmiany adresu w obr─Öbie ca┼éego zasi─Ögu dostaw Pomelo np. zamawia─ç na sta┼ée diet─Ö pod warszawski adres a podczas wyjazdu do Krakowa czy Wroc┼éawia zmieni─ç adres na ten, pod kt├│rym b─Ödziesz dost─Öpny w tej miejscowo┼Ťci.┬á

  • Czy w trakcie trwania zam├│wienia mog─Ö zmieni─ç rodzaj i kaloryczno┼Ť─ç diety?

    Tak, mo┼╝esz to zrobi─ç w dowolnym momencie trwania zam├│wienia – w przypadku r├│┼╝nicy cenowej b─Ödzie wymagana dop┼éata za dro┼╝sz─ů diet─Ö lub to my zwr├│cimy Ci nadp┼éat─Ö w przypadku wyboru opcji ta┼äszej ni┼╝ dotychczas.

  • Czy istnieje mo┼╝liwo┼Ť─ç odbioru osobistego zam├│wienia?

    Nie, nie mamy takiej usługi w swojej ofercie.

  • W jakich godzinach Pomelo dostarcza posi┼éki?

    Posi┼éki rozwozimy w godzinach 2-7 rano od poniedzia┼éku do pi─ůtku a zestawy weekendowe (na sobot─Ö i niedziel─Ö) s─ů dostarczane ┼é─ůcznie do godziny 8 rano w sobot─Ö.

  • W jaki spos├│b odbywa si─Ö dostawa?

    W ka┼╝dym zam├│wieniu prosimy o podanie dok┼éadnego adresu oraz kodu do klatki aby kierowca m├│g┼é wej┼Ť─ç bez budzenia i zostawi─ç przesy┼ék─Ö przed drzwiami. Je┼Ťli mieszkasz w domku jednorodzinnym mo┼╝esz wskaza─ç nam miejsce, w kt├│rym kierowca ma zostawi─ç pakiet. W przypadku braku kodu/wskaz├│wek dla kierowcy b─Ödzie on dzwoni┼é w momencie dostawy aby przekaza─ç przesy┼ék─Ö do r─ůk w┼éasnych.

  • Czy opakowania nadaj─ů si─Ö do podgrzewania w mikrofal├│wce?

    Tak, mo┼╝esz podgrza─ç nasze dania bezpo┼Ťrednio z opakowa┼ä po zdj─Öciu z nich folii/wieczka. W przypadku ch─Öci podgrzania dania w piekarniku nale┼╝y prze┼éo┼╝y─ç je do swoich naczy┼ä, przeznaczonych do tego celu.

  • Z jakiego materia┼éu s─ů zrobione sztu─çce EKO?

    Sztu─çce EKO s─ů wyprodukowane z drewna a serwetka do nich do┼é─ůczona jest z recyklingu.

  • Czy w pakiecie znajd─Ö sztu─çce?

    W pakiecie znajdziesz sztu─çce ekologiczne, pod warunkiem, ┼╝e wybierzesz tak─ů opcj─Ö podczas sk┼éadania zam├│wienia. Koszt sztu─çc├│w EKO to 0,80z┼é/dzie┼ä. Nie dok┼éadamy sztu─çc├│w plastikowych automatycznie do naszych toreb.

  • Jaki jest koszt opakowa┼ä ekologicznych?

    Koszt opakowań ekologicznych wynosi 5zł/dzień.

  • Czy folia na pude┼ékach eko, r├│wnie┼╝ jest ekologiczna?

    Tak, jest biodegradowalna i kompostowalna.

  • W jakich godzinach pracuje biuro obs┼éugi Pomelo?

    6:30-20 od poniedzia┼éku do pi─ůtku, 7-14 w soboty.

  • Jak skorzysta─ç z kodu rabatowego?

    W formularzu zam├│wienia pojawia si─Ö miejsce na wpisanie kodu rabatowego, kt├│ry automatycznie po wprowadzeniu obni┼╝y cen─Ö zam├│wienia. W przypadku sk┼éadania zam├│wienia mailowo b─ůd┼║ telefonicznie – poinformuj pracownik├│w biura obs┼éugi klienta o ch─Öci skorzystana z kodu rabatowego. Dost─Öpne s─ů 2 sta┼ée kody w naszej ofercie: ÔÇśzni┼╝kanastartÔÇÖ – przys┼éuguj─ůca na pierwsze zam├│wienie, oraz ÔÇśwedwojetaniejÔÇÖ – w przypadku zam├│wienia wi─Öcej ni┼╝ jednej diety na ten sam adres. S─ů to kody obni┼╝aj─ůce kwot─Ö zam├│wienia o 5%.

  • Czy mog─Ö otrzyma─ç faktur─Ö VAT za zakupione posi┼éki?

    Tak, pami─Ötaj jednak aby zg┼éosi─ç tak─ů potrzeb─Ö podczas sk┼éadania zam├│wienia, podaj─ůc nam dane potrzebne do wystawienia faktury. Zgodnie z aktualnymi przepisami zg┼éoszenie potrzeby otrzymania faktury musi nast─ůpi─ç przed wystawieniem paragonu, w zwi─ůzku z czym p├│┼║niejsze pro┼Ťby o faktur─Ö nie b─Öd─ů uwzgl─Ödniane.

  • Jaki jest numer konta Pomelo do wp┼éat za zam├│wienie?

    Pomelo ma 1 numer konta i dotyczy on zamówień ze wszystkich dostępnych u nas obszarów dostaw: 09 1140 2004 0000 3302 7958 1408.

  • Czy otrzymam potwierdzenie przyj─Öcia zam├│wienia?

    Tak, je┼Ťli sk┼éadasz zam├│wienie przez formularz, otrzymasz automatycznie jego potwierdzenia a tak┼╝e dodatkowo mail powitalny od naszego biura obs┼éugi klienta w momencie przyj─Öcia go do realizacji.

  • Czy mog─Ö wybra─ç godzin─Ö dostawy albo przedzia┼é godzinowy?

    Nie, mo┼╝esz jednak zaznaczy─ç aby┼Ťmy dostarczyli Tw├│j pakiet do jakiej┼Ť konkretnej godziny np. 6 rano, je┼Ťli tego potrzebujesz.

  • Czy mog─Ö zam├│wi─ç same obiady?

    Nie, jednak mo┼╝esz zam├│wi─ç dodatkowe dania do ju┼╝ zam├│wionego pakietu – o dok┼éadn─ů wycen─Ö zapytaj w biurze obs┼éugi klienta.

  • Czy mog─Ö prosi─ç numer do kuriera?

    Nie, wsp├│┼épracujemy z zewn─Ötrznymi firmami transportowymi i nie mamy mo┼╝liwo┼Ťci udost─Öpni─ç numer├│w kontaktowych bezpo┼Ťrednio do kurier├│w.