FAQ - Najcz臋艣ciej zadawane pytania

  • Czy mog臋 zam贸wi膰 zestaw bez jakiego艣 posi艂ku?

    Tak, mo偶esz zam贸wi膰 diet臋 bez dowolnego posi艂ku np. 艣niadania. Je艣li interesuje Ci臋 opcja tak pomniejszonego zestawu to skontaktuj si臋 z naszym biurem obs艂ugi klienta, aby pozna膰 dok艂adn膮 wycen臋.

  • Czy Pomelo tworzy zestawy indywidualne?

    Nie, Pomelo nie posiada w ofercie diet indywidualnych. Aby dopasowa膰 diet臋 pod swoje potrzeby mo偶esz zg艂osi膰 nam jednak 2 wykluczenia pojedynczych produkt贸w spo偶ywczych, kt贸re uwzgl臋dnimy w diecie.

  • Jakie informacje zawiera otrzymywane menu?

    Menu uwzgl臋dnia nazwy i kaloryczno艣ci ka偶dego posi艂ku, a tak偶e rozk艂ad makrosk艂adnik贸w dotycz膮cy ca艂odziennego jad艂ospisu.聽

    Menu uwzgl臋dnia nazwy i kaloryczno艣ci ka偶dego posi艂ku, a tak偶e rozk艂ad makrosk艂adnik贸w dotycz膮cy ca艂odziennego jad艂ospisu.聽

  • Jak mam odgrzewa膰 dania?

    Wszystkie nasze pojemniki nadaj膮 si臋 do podgrzewania bezpo艣rednio w mikrofal贸wce (poza tymi, w kt贸rych podajemy sur贸wki). W przypadku ch臋ci podgrzania w piekarniku nale偶y danie prze艂o偶y膰 do w艂asnych naczy艅 do tego przeznaczonych.

  • Czy mog臋 przekaza膰 klucz/chip do domofonu kurierowi?

    Tak, je艣li chcesz nam przekaza膰 klucz/chip do domofonu, to przeka偶 nam tak膮 informacj臋 podczas sk艂adania zam贸wienia. Kurier skontaktuje si臋 w celu jego odbioru podczas pierwszej dostawy. Po zako艅czeniu wsp贸艂pracy lub w przypadku wcze艣niejszego zg艂oszenia nam takiej potrzeby, klucz zostanie zwr贸cony.

  • Czy mog臋 zam贸wi膰 3 posi艂ki w kaloryczno艣ci pe艂nego pakietu np. 2500?

    Nie, wybieraj膮c 3 posi艂ki z zestawu 2500kcal otrzymasz 3 posi艂ki g艂贸wne z tego zestawu (czyli pakiet pomniejszony o 2gie 艣niadanie, podwieczorek i ich kaloryczno艣ci). Aby skomponowa膰 zestaw 3-posi艂kowy zbli偶ony do oczekiwanej kaloryczno艣ci spr贸buj wybra膰 wy偶sz膮 kaloryczno艣膰 interesuj膮cej Ciebie diety z naszej oferty. Kaloryczno艣膰 diety b臋dzie zmniejszona o oko艂o 20-30%.

  • Jak wygl膮da pakiet 3 posi艂k贸w? Czy musz膮 to by膰 trzy g艂贸wne posi艂ki?

    Standardowo przygotowujemy pakiet 3 posi艂k贸w g艂贸wnych tj. 艣niadanie + obiad + kolacja, je艣li jednak chcia艂by艣 otrzyma膰 inny zestaw da艅 np. 艣niadanie + obiad + podwieczorek, to zg艂o艣 nam tak膮 pro艣b臋 podczas sk艂adania zam贸wienia, a uwzgl臋dnimy j膮 w Twoim planie 偶ywieniowym. Koszt inaczej skomponowanego zestawu 3-posi艂kowego jest jednakowy ze standardowo proponowan膮 wersj膮.

  • Jakie s膮 mo偶liwo艣ci op艂aty za zam贸wienie?

    Zam贸wienie mo偶na op艂aci膰 poprzez szybk膮 p艂atno艣膰 online, p艂atno艣膰 kart膮 online lub tradycyjnym przelewem w formie przedp艂aty. Je艣li wybierasz p艂atno艣膰 przelewem prosimy o dos艂anie nam potwierdzenia przelewu na maila biuro@pomelo.com.pl do 10 rano w dniu poprzedzaj膮cym pierwsz膮 dostaw臋. W przeciwnym razie zam贸wienie nie zostanie aktywowane. Przy op艂acaniu diety szybk膮 p艂atno艣ci膮 online nie jest wymagane dosy艂anie potwierdzenia, ale wp艂at臋 r贸wnie偶 nale偶y wykona膰 do 10 rano w dniu poprzedzaj膮cym dostaw臋.

  • Jak sprawdzi膰 czy istnieje mo偶liwo艣膰 dowozu pakietu do miejscowo艣ci nie wyszczeg贸lnionej na stronie?

    Skontaktuj si臋 z naszym biurem obs艂ugi klienta mailowo na: biuro@pomelo.com.pl lub telefonicznie pod numerem 516 084 123 – sprawdzimy dla Ciebie tak膮 mo偶liwo艣膰.

  • Czy mog臋 zam贸wi膰 wi臋cej ni偶 1 dzie艅 pr贸bny?

    Tak, mo偶esz zam贸wi膰 maksymalnie 3 dni pr贸bne w specjalnej, ni偶szej cenie – 49 z艂.

    Koszt pakietu pr贸bnego nie zawiera kosztu dodatkowych p艂atnych opcji, takich jak opakowania i sztu膰ce eko oraz koszt transportu poza pierwsz膮 stref臋.

  • Czy zni偶ki do zam贸wie艅 si臋 艂膮cz膮?

    Nie, zni偶ki si臋 nie 艂膮cz膮, chyba, 偶e konkretna akcja promocyjna wskazuje inaczej w swoim regulaminie.

    Jedyne zni偶ki oraz kody kt贸re si臋 艂膮cz膮, to te przyznawane za d艂ugo艣膰 zam贸wienia. Je艣li posiadasz kod promocyjny to po艂膮czy si臋 on ze zni偶k膮 za d艂ugo艣膰 zam贸wienia (6%).

  • Gdzie mog臋 wyrzuca膰 opakowania ekologiczne?

    Nasze ekologiczne opakowania rozk艂adaj膮 si臋 w kilkadziesi膮t dni oraz s膮 kompostowalne. Jednak nale偶y je wyrzuca膰 do odpad贸w “zmieszanych”. Firmy odpowiadaj膮ce za wyw贸z oraz segregacje 艣mieci, niestety nie zakwalifikuj膮 pojemnik贸w ekologicznych do odpad贸w BIO. Z tego w艂a艣nie powodu powinno si臋 je wyrzuca膰 do odpad贸w “zmieszanych”, czyli czarnych pojemnik贸w.

    Jednak nie martw si臋! W odpadach zmieszanych opakowania ekologiczne r贸wnie偶 szybciej si臋 rozk艂adaj膮 i nie pozostawiaj膮 艣ladu tak jak plastik, a w艂a艣nie o to w nich chodzi!

  • Czy mog臋 zrezygnowa膰 z zam贸wienia w trakcie jego trwania?

    Tak, masz prawo zrezygnowa膰 z zam贸wienia. Zg艂o艣 nam tak膮 pro艣b臋 mailowo a my odezwiemy si臋 zwrotnie z kalkulacj膮 kwoty do zwrotu. Po akceptacji naszych wylicze艅 zwrot za niezrealizowane dostawy zostanie wykonany. Zwrot zrealizujemy w ci膮gu 14 dni roboczych na konto, z kt贸rego wp艂yn臋艂y do nas pieni膮dze.

  • Czy i w jaki spos贸b mog臋 z艂o偶y膰 reklamacj臋?

    W przypadku problem贸w z dostaw膮 skontaktuj si臋 niezw艂ocznie z naszym biurem obs艂ugi klienta w godzinach jego pracy mailowo lub telefonicznie – sprawdzimy pow贸d nie dostarczenia pakietu i postaramy si臋 o pozytywne rozwi膮zanie tej trudnej dla Ciebie sytuacji. W przypadku b艂臋dnie zrealizowanych zam贸wie艅 wy艣lij zg艂oszenie mailowo wraz z kr贸tkim opisem i dokumentacj膮 zdj臋ciow膮. Tego typu reklamacj臋 rozpatrzymy w ci膮gu 5 dni roboczych od ich otrzymania.

  • Pod jakim numerem kontaktowa膰 si臋 z naszym biurem obs艂ugi klienta?

    Do naszego biura mo偶na si臋 skontaktowa膰 pod numerem 516-084-123.

  • Czy mog臋 odda膰 opakowania (papierowe torby, kartony lub pojemniki po posi艂kach)?

    Jedynymi opakowaniami, kt贸re mo偶na zwr贸ci膰 nam poprzez kuriera s膮 torby termiczne, w kt贸re dodatkowo zabezpieczamy pakiety w okresie letnim. Inne opakowania s膮 bezzwrotne.

  • Czy mog臋 zam贸wi膰 pakiet 3 posi艂kowy?

    Tak, pakiet 3 posi艂kowy oznacza pakiet pomniejszony o drugie 艣niadanie, podwieczorek i ich kaloryczno艣ci. Zamawiaj膮c tak膮 diet臋 przez formularz na stronie otrzymasz zatem od nas dania g艂贸wne (艣niadanie + obiad + kolacja) z wybranej diety i kaloryczno艣ci. Istnieje mo偶liwo艣膰 zam贸wienia diety 3-posi艂kowej w innej konfiguracji posi艂k贸w – o dok艂adn膮 wycen臋 zapytaj w naszym biurze obs艂ugi klienta.

  • Czy mog臋 zam贸wi膰 same obiady?

    Nie, jednak mo偶esz zam贸wi膰 dodatkowe dania do ju偶 zam贸wionego pakietu – o dok艂adn膮 wycen臋 zapytaj w biurze obs艂ugi klienta.

  • Czy mog臋 wykluczy膰 z diety nielubiane produkty?

    Tak, w cenie diety masz mo偶liwo艣膰 wykluczy膰 do 2 pojedynczych produkt贸w spo偶ywczych. Wszelkie indywidualne zmiany, dotycz膮ce wyklucze艅, nie b臋d膮 jednak uwzgl臋dniane na menu, kt贸re otrzymasz w swoim zestawie.聽

  • W jaki spos贸b dobra膰 diet臋?

    Je艣li potrzebujesz pomocy w doborze diety skontaktuj si臋 z naszym dietetykiem na: dietetyk@pomelo.com.pl podaj膮c podstawowe informacje o sobie tj. wiek, wzrost, mas臋 cia艂a, kilka s艂贸w o aktywno艣ci fizycznej, trybie pracy oraz ew. dolegliwo艣ciach czy przeciwwskazaniach do diety – dzi臋ki temu b臋dziemy mogli zaproponowa膰 najbardziej odpowiedni膮 dla Ciebie opcj臋 z naszej oferty.

  • Jak sprawdzi膰 czy istnieje mo偶liwo艣膰 dowozu pakietu do miejscowo艣ci nie wyszczeg贸lnionej na stronie?

    Skontaktuj si臋 z naszym biurem obs艂ugi klienta mailowo na: biuro@pomelo.com.pl lub telefonicznie pod numerem 800 916 876 – sprawdzimy dla Ciebie tak膮 mo偶liwo艣膰.

  • Czy na menu s膮 uwzgl臋dnione zg艂aszane wykluczenia w diecie?

    Nie, menu kt贸re udost臋pniamy, nie zawiera wprowadzonych indywidualnie zmian do diety.

  • Jak mog臋 pozna膰 menu na dany dzie艅?

    W ka偶dej przesy艂ce, wraz z daniami, otrzymasz wydrukowane menu na dany dzie艅. W przypadku nieotrzymania w paczce takiego menu skontaktuj si臋 z nami – do艣lemy je indywidualnie na Twojego maila.

  • Czy mog臋 wykluczy膰 z diety nielubiane produkty?

    Tak, w cenie diety masz mo偶liwo艣膰 wykluczy膰 do 2 pojedynczych produkt贸w spo偶ywczych. Wszelkie indywidualne zmiany, dotycz膮ce wyklucze艅, nie b臋d膮 jednak uwzgl臋dniane na menu, kt贸re otrzymasz w swoim zestawie.

  • Czy mog臋 zam贸wi膰 pakiet 3 posi艂kowy?

    Tak, pakiet 3 posi艂kowy oznacza pakiet pomniejszony o drugie 艣niadanie, podwieczorek i ich kaloryczno艣ci. Zamawiaj膮c tak膮 diet臋 przez formularz na stronie otrzymasz zatem od nas dania g艂贸wne (艣niadanie + obiad + kolacja) z wybranej diety i kaloryczno艣ci. Istnieje mo偶liwo艣膰 zam贸wienia diety 3-posi艂kowej w innej konfiguracji posi艂k贸w – o dok艂adn膮 wycen臋 zapytaj w naszym biurze obs艂ugi klienta.

  • Z jakiego materia艂u s膮 stworzone opakowania ekologiczne?

    Nasze opakowania EKO to 100% biodegradowalne pojemniki z trzciny cukrowej, kt贸re s膮 produkowane w Szwajcarii. Pojemniki cechuje mi臋dzynarodowa certyfikacja ekologiczno艣ci oraz najwy偶sza jako艣膰.

  • W jaki spos贸b dobra膰 diet臋?

    Je艣li potrzebujesz pomocy w doborze diety skontaktuj si臋 z naszym dietetykiem na: dietetyk@pomelo.com.pl podaj膮c podstawowe informacje o sobie tj. wiek, wzrost, mas臋 cia艂a, kilka s艂贸w o aktywno艣ci fizycznej, trybie pracy oraz ew. dolegliwo艣ciach czy przeciwwskazaniach do diety – dzi臋ki temu b臋dziemy mogli zaproponowa膰 najbardziej odpowiedni膮 dla Ciebie opcj臋 z naszej oferty.

  • W jaki spos贸b mog臋 zg艂osi膰 zmian臋 w swoim zam贸wieniu?

    Skontaktuj si臋 z naszym biurem obs艂ugi klienta mailowo na: biuro@pomelo.com.pl lub telefonicznie pod numerem 516 084 123, pami臋taj, aby zmian臋 zg艂osi膰 najp贸藕niej do 10 rano w dniu poprzedzaj膮cym dostaw臋, lub do 10 rano w sobot臋, je艣li zmiana dotyczy dostawy poniedzia艂kowej.

  • Kiedy musz臋 zg艂osi膰 najp贸藕niej zmian臋 na swoim zam贸wieniu?

    Do 10 rano w dniu poprzedzaj膮cym dostaw臋, lub do 10 rano w sobot臋, je艣li zmiana dotyczy dostawy poniedzia艂kowej.

  • Czy mog臋 przesuwa膰 terminy dostaw?

    Tak, tak przesuni臋te dostawy zapisujemy automatycznie na ko艅cu obecnego zam贸wienia lub we wskazanym przez Ciebie terminie.

  • Czy mog臋 zmieni膰 adres dostawy?

    Tak, mo偶esz zmieni膰 adres dostawy w konkretnym terminie lub na ca艂e dalsze zam贸wienie. Mo偶esz wybra膰 tak偶e inny adres dostaw tygodniowy a inny na weekendy. Mo偶esz skorzysta膰 ze zmiany adresu w obr臋bie ca艂ego zasi臋gu dostaw Pomelo np. zamawia膰 na sta艂e diet臋 pod warszawski adres a podczas wyjazdu do Krakowa czy Wroc艂awia zmieni膰 adres na ten, pod kt贸rym b臋dziesz dost臋pny w tej miejscowo艣ci.聽

  • Czy w trakcie trwania zam贸wienia mog臋 zmieni膰 rodzaj i kaloryczno艣膰 diety?

    Tak, mo偶esz to zrobi膰 w dowolnym momencie trwania zam贸wienia – w przypadku r贸偶nicy cenowej b臋dzie wymagana dop艂ata za dro偶sz膮 diet臋 lub to my zwr贸cimy Ci nadp艂at臋 w przypadku wyboru opcji ta艅szej ni偶 dotychczas.

  • Czy istnieje mo偶liwo艣膰 odbioru osobistego zam贸wienia?

    Nie, nie mamy takiej us艂ugi w swojej ofercie.

  • W jakich godzinach Pomelo dostarcza posi艂ki?

    Posi艂ki rozwozimy w godzinach 2-7 rano od poniedzia艂ku do pi膮tku a zestawy weekendowe (na sobot臋 i niedziel臋) s膮 dostarczane 艂膮cznie do godziny 8 rano w sobot臋.

  • W jaki spos贸b odbywa si臋 dostawa?

    W ka偶dym zam贸wieniu prosimy o podanie dok艂adnego adresu oraz kodu do klatki aby kierowca m贸g艂 wej艣膰 bez budzenia i zostawi膰 przesy艂k臋 przed drzwiami. Je艣li mieszkasz w domku jednorodzinnym mo偶esz wskaza膰 nam miejsce, w kt贸rym kierowca ma zostawi膰 pakiet. W przypadku braku kodu/wskaz贸wek dla kierowcy b臋dzie on dzwoni艂 w momencie dostawy aby przekaza膰 przesy艂k臋 do r膮k w艂asnych.

  • Czy opakowania nadaj膮 si臋 do podgrzewania w mikrofal贸wce?

    Tak, mo偶esz podgrza膰 nasze dania bezpo艣rednio z opakowa艅 po zdj臋ciu z nich folii/wieczka. W przypadku ch臋ci podgrzania dania w piekarniku nale偶y prze艂o偶y膰 je do swoich naczy艅, przeznaczonych do tego celu.

  • Z jakiego materia艂u s膮 zrobione sztu膰ce EKO?

    Sztu膰ce EKO s膮 wyprodukowane z drewna a serwetka do nich do艂膮czona jest z recyklingu.

  • Czy w pakiecie znajd臋 sztu膰ce?

    W pakiecie znajdziesz sztu膰ce ekologiczne, pod warunkiem, 偶e wybierzesz tak膮 opcj臋 podczas sk艂adania zam贸wienia. Koszt sztu膰c贸w EKO to 0,80z艂/dzie艅. Nie dok艂adamy sztu膰c贸w plastikowych automatycznie do naszych toreb.

  • Jaki jest koszt opakowa艅 ekologicznych?

    Koszt opakowa艅 ekologicznych wynosi 5z艂/dzie艅.

  • Czy folia na pude艂kach eko, r贸wnie偶 jest ekologiczna?

    Tak, jest biodegradowalna i kompostowalna.

  • W jakich godzinach pracuje biuro obs艂ugi Pomelo?

    6:30-20 od poniedzia艂ku do pi膮tku, 7-14 w soboty.

  • Jak skorzysta膰 z kodu rabatowego?

    W formularzu zam贸wienia pojawia si臋 miejsce na wpisanie kodu rabatowego, kt贸ry automatycznie po wprowadzeniu obni偶y cen臋 zam贸wienia. W przypadku sk艂adania zam贸wienia mailowo b膮d藕 telefonicznie – poinformuj pracownik贸w biura obs艂ugi klienta o ch臋ci skorzystana z kodu rabatowego. Dost臋pne s膮 2 sta艂e kody w naszej ofercie: 鈥榸ni偶kanastart鈥 – przys艂uguj膮ca na pierwsze zam贸wienie, oraz 鈥榳edwojetaniej鈥 – w przypadku zam贸wienia wi臋cej ni偶 jednej diety na ten sam adres. S膮 to kody obni偶aj膮ce kwot臋 zam贸wienia o 5%.

  • Czy mog臋 otrzyma膰 faktur臋 VAT za zakupione posi艂ki?

    Tak, pami臋taj jednak aby zg艂osi膰 tak膮 potrzeb臋 podczas sk艂adania zam贸wienia, podaj膮c nam dane potrzebne do wystawienia faktury. Zgodnie z aktualnymi przepisami zg艂oszenie potrzeby otrzymania faktury musi nast膮pi膰 przed wystawieniem paragonu, w zwi膮zku z czym p贸藕niejsze pro艣by o faktur臋 nie b臋d膮 uwzgl臋dniane.

  • Jaki jest numer konta Pomelo do wp艂at za zam贸wienie?

    Pomelo ma 1 numer konta i dotyczy on zam贸wie艅 ze wszystkich dost臋pnych u nas obszar贸w dostaw: 09 1140 2004 0000 3302 7958 1408.

  • Czy otrzymam potwierdzenie przyj臋cia zam贸wienia?

    Tak, je艣li sk艂adasz zam贸wienie przez formularz, otrzymasz automatycznie jego potwierdzenia a tak偶e dodatkowo mail powitalny od naszego biura obs艂ugi klienta w momencie przyj臋cia go do realizacji.

  • Czy mog臋 wybra膰 godzin臋 dostawy albo przedzia艂 godzinowy?

    Nie, mo偶esz jednak zaznaczy膰 aby艣my dostarczyli Tw贸j pakiet do jakiej艣 konkretnej godziny np. 6 rano, je艣li tego potrzebujesz.

  • Czy mog臋 zam贸wi膰 same obiady?

    Nie, jednak mo偶esz zam贸wi膰 dodatkowe dania do ju偶 zam贸wionego pakietu – o dok艂adn膮 wycen臋 zapytaj w biurze obs艂ugi klienta.

  • Czy mog臋 prosi膰 numer do kuriera?

    Nie, wsp贸艂pracujemy z zewn臋trznymi firmami transportowymi i nie mamy mo偶liwo艣ci udost臋pni膰 numer贸w kontaktowych bezpo艣rednio do kurier贸w.