FAQ - Najcz臋艣ciej zadawane pytania

  • Czy Pomelo tworzy zestawy indywidualne?

    Nie, Pomelo nie posiada w ofercie diet indywidualnych.

  • Jakie informacje s膮 zawarte na etykiecie?

    Na etykiecie znajdziesz takie informacje jak: nazwa dania, rodzaj diety, jaki to posi艂ek, czy nale偶y go spo偶y膰 na ciep艂o/zimno, jaki jest sk艂ad, ile jest kalorii, oraz makrosk艂adniki dania.

  • Jak mam odgrzewa膰 dania?

    Wszystkie nasze pojemniki nadaj膮 si臋 do podgrzewania bezpo艣rednio w mikrofal贸wce (poza tymi, w kt贸rych podajemy sur贸wki). W przypadku ch臋ci podgrzania w piekarniku nale偶y danie prze艂o偶y膰 do w艂asnych naczy艅 do tego przeznaczonych.

  • Czy mog臋 przekaza膰 klucz/chip do domofonu kurierowi?

    Tak, je艣li chcesz nam przekaza膰 klucz/chip do domofonu, to przeka偶 nam tak膮 informacj臋 podczas sk艂adania zam贸wienia. Kurier skontaktuje si臋 w celu jego odbioru podczas pierwszej dostawy. Po zako艅czeniu wsp贸艂pracy lub w przypadku wcze艣niejszego zg艂oszenia nam takiej potrzeby, klucz zostanie zwr贸cony.

  • W jakiej kaloryczno艣ci s膮 opcje 3 i 4 posi艂kowe?

    Opcje 3 posi艂kowe s膮 dost臋pne w kaloryczno艣ciach 1200 kcal, 1500 kcal, 1800 kcal i 2000 kcal. Posi艂ki to 艣niadanie, obiad, kolacja. Dost臋pne w dietach Zbilansowana, Dla kobiet w ci膮偶y,聽 聽Gluten i Lacto Free, Low carb, Sport Protein, Wega艅ska, Wege+Fish, Wegetaria艅ska, Redukcyjna.

    Opcja 4 posi艂kowa jest dost臋pna wy艂膮cznie w kaloryczno艣ci 2500 kcal. Posi艂ki to 艣niadanie, obiad, podwieczorek, kolacja. Dost臋pne w dietach: Redukcyjna, Wegetaria艅ska, Wege+ Fish, Wega艅ska, Sport Protein, Sport Carbo, Low Carbo, Gluten i Lacto Free, Dla kobiet w ci膮偶y.

  • Jak wygl膮da pakiet 3 posi艂k贸w? Czy musz膮 to by膰 trzy g艂贸wne posi艂ki?

    Standardowo przygotowujemy pakiet 3 posi艂k贸w g艂贸wnych tj. 艣niadanie + obiad + kolacja, je艣li jednak chcia艂by艣 otrzyma膰 inny zestaw da艅 np. 艣niadanie + obiad + podwieczorek, to zg艂o艣 nam tak膮 pro艣b臋 podczas sk艂adania zam贸wienia, a uwzgl臋dnimy j膮 w Twoim planie 偶ywieniowym. Koszt inaczej skomponowanego zestawu 3-posi艂kowego jest jednakowy ze standardowo proponowan膮 wersj膮.

  • Jakie s膮 mo偶liwo艣ci op艂aty za zam贸wienie?

    Zam贸wienie mo偶na op艂aci膰 poprzez szybk膮 p艂atno艣膰 online, p艂atno艣膰 kart膮 online lub tradycyjnym przelewem w formie przedp艂aty. Je艣li wybierasz p艂atno艣膰 przelewem prosimy o dos艂anie nam potwierdzenia przelewu na maila biuro@pomelo.com.pl do 10 rano w dniu poprzedzaj膮cym pierwsz膮 dostaw臋. W przeciwnym razie zam贸wienie nie zostanie aktywowane. Przy op艂acaniu diety szybk膮 p艂atno艣ci膮 online nie jest wymagane dosy艂anie potwierdzenia, ale wp艂at臋 r贸wnie偶 nale偶y wykona膰 do 10 rano w dniu poprzedzaj膮cym dostaw臋.

  • Jak sprawdzi膰 czy istnieje mo偶liwo艣膰 dowozu pakietu do miejscowo艣ci nie wyszczeg贸lnionej na stronie?

    Skontaktuj si臋 z naszym biurem obs艂ugi klienta mailowo na: biuro@pomelo.com.pl lub telefonicznie pod numerem 516 084 123 - sprawdzimy dla Ciebie tak膮 mo偶liwo艣膰.

  • Czy mog臋 zam贸wi膰 wi臋cej ni偶 1 dzie艅 pr贸bny?

    Tak, mo偶esz zam贸wi膰 maksymalnie 3 dni pr贸bne w specjalnej, ni偶szej cenie - 49 z艂.

    Koszt pakietu pr贸bnego nie zawiera kosztu dodatkowych p艂atnych opcji, takich jak opakowania i sztu膰ce eko oraz koszt transportu poza pierwsz膮 stref臋.

  • Czy zni偶ki do zam贸wie艅 si臋 艂膮cz膮?

    Nie, zni偶ki si臋 nie 艂膮cz膮, chyba, 偶e konkretna akcja promocyjna wskazuje inaczej w swoim regulaminie.

    Zni偶ki za d艂ugo艣膰 zam贸wienia 艂膮cz膮 si臋 z kodami zni偶kowymi. Zni偶ki za d艂ugo艣膰 zam贸wienia si臋gaj膮 nawet 15 z艂/dzie艅 przy zam贸wieniach powy偶ej 60 dni.聽

  • Gdzie mog臋 wyrzuca膰 opakowania ekologiczne?

    Nasze ekologiczne opakowania rozk艂adaj膮 si臋 w kilkadziesi膮t dni oraz s膮 kompostowalne. Jednak nale偶y je wyrzuca膰 do odpad贸w "zmieszanych". Firmy odpowiadaj膮ce za wyw贸z oraz segregacje 艣mieci, niestety nie zakwalifikuj膮 pojemnik贸w ekologicznych do odpad贸w BIO. Z tego w艂a艣nie powodu powinno si臋 je wyrzuca膰 do odpad贸w "zmieszanych", czyli czarnych pojemnik贸w.

    Jednak nie martw si臋! W odpadach zmieszanych opakowania ekologiczne r贸wnie偶 szybciej si臋 rozk艂adaj膮 i nie pozostawiaj膮 艣ladu tak jak plastik, a w艂a艣nie o to w nich chodzi!

  • Czy mog臋 zrezygnowa膰 z zam贸wienia w trakcie jego trwania?

    Tak, masz prawo zrezygnowa膰 z zam贸wienia. Zg艂o艣 nam tak膮 pro艣b臋 mailowo a my odezwiemy si臋 zwrotnie z kalkulacj膮 kwoty do zwrotu. Po akceptacji naszych wylicze艅 zwrot za niezrealizowane dostawy zostanie wykonany. Zwrot zrealizujemy w ci膮gu 14 dni roboczych na konto, z kt贸rego wp艂yn臋艂y do nas pieni膮dze.

  • Czy i w jaki spos贸b mog臋 z艂o偶y膰 reklamacj臋?

    W przypadku problem贸w z dostaw膮 skontaktuj si臋 niezw艂ocznie z naszym biurem obs艂ugi klienta w godzinach jego pracy mailowo lub telefonicznie - sprawdzimy pow贸d nie dostarczenia pakietu i postaramy si臋 o pozytywne rozwi膮zanie tej trudnej dla Ciebie sytuacji. W przypadku b艂臋dnie zrealizowanych zam贸wie艅 wy艣lij zg艂oszenie mailowo wraz z kr贸tkim opisem i dokumentacj膮 zdj臋ciow膮. Tego typu reklamacj臋 rozpatrzymy w ci膮gu 5 dni roboczych od ich otrzymania.

    Reklamacje nale偶y zg艂osi膰 do godziny 10:00 dnia kt贸rego ona dotyczy.

  • Pod jakim numerem kontaktowa膰 si臋 z naszym biurem obs艂ugi klienta?

    Do naszego biura mo偶na si臋 skontaktowa膰 pod numerem 516-084-123.

  • Czy mog臋 odda膰 opakowania (papierowe torby, kartony lub pojemniki po posi艂kach)?

    Jedynymi opakowaniami, kt贸re mo偶na zwr贸ci膰 nam poprzez kuriera s膮 torby termiczne, w kt贸re dodatkowo zabezpieczamy pakiety w okresie letnim. Inne opakowania s膮 bezzwrotne.

  • Czy mog臋 zam贸wi膰 pakiet 3 posi艂kowy?

    Tak, pakiet 3 posi艂kowy oznacza pakiet pomniejszony o drugie 艣niadanie, podwieczorek i ich kaloryczno艣ci. Zamawiaj膮c tak膮 diet臋 przez formularz na stronie otrzymasz zatem od nas dania g艂贸wne (艣niadanie + obiad + kolacja) z wybranej diety i kaloryczno艣ci. Istnieje mo偶liwo艣膰 zam贸wienia diety 3-posi艂kowej w innej konfiguracji posi艂k贸w - o dok艂adn膮 wycen臋 zapytaj w naszym biurze obs艂ugi klienta.

  • Czy mog臋 zam贸wi膰 same obiady?

    Nie, jednak mo偶esz zam贸wi膰 dodatkowe dania do ju偶 zam贸wionego pakietu. S膮 to box warzywny, obiad, obiad wege, koktajl. Dom贸wi膰 dodatki mo偶esz w panelu podczas sk艂adania zam贸wienia.

  • Czy mog臋 wykluczy膰 z diety nielubiane produkty?

    Nie. Dla os贸b, kt贸re chc膮 wykluczy膰 z diety produkty mamy przygotowan膮 diet臋 z wymiennymi posi艂kami.聽聽

  • W jaki spos贸b dobra膰 diet臋?

    Je艣li potrzebujesz pomocy w doborze diety skontaktuj si臋 z naszym dietetykiem na: dietetyk@pomelo.com.pl podaj膮c podstawowe informacje o sobie tj. wiek, wzrost, mas臋 cia艂a, kilka s艂贸w o aktywno艣ci fizycznej, trybie pracy oraz ew. dolegliwo艣ciach czy przeciwwskazaniach do diety - dzi臋ki temu b臋dziemy mogli zaproponowa膰 najbardziej odpowiedni膮 dla Ciebie opcj臋 z naszej oferty.

  • Jak sprawdzi膰 czy istnieje mo偶liwo艣膰 dowozu pakietu do miejscowo艣ci nie wyszczeg贸lnionej na stronie?

    Skontaktuj si臋 z naszym biurem obs艂ugi klienta mailowo na: biuro@pomelo.com.pl lub telefonicznie pod numerem 800 916 876 - sprawdzimy dla Ciebie tak膮 mo偶liwo艣膰.

  • Jak mog臋 pozna膰 menu na dany dzie艅?

    Menu znajdziesz na naszej stronie w zak艂adce ka偶dej diety.

  • Czy mog臋 zam贸wi膰 pakiet 3 posi艂kowy?

    Tak, pakiet 3 posi艂kowy zawiera 艣niadanie, obiad i kolacj臋.

  • Z jakiego materia艂u s膮 stworzone opakowania ekologiczne?

    Nasze opakowania EKO to 100% biodegradowalne pojemniki z trzciny cukrowej, kt贸re s膮 produkowane w Szwajcarii. Pojemniki cechuje mi臋dzynarodowa certyfikacja ekologiczno艣ci oraz najwy偶sza jako艣膰.

  • W jaki spos贸b dobra膰 diet臋?

    Je艣li potrzebujesz pomocy w doborze diety skontaktuj si臋 z naszym dietetykiem na: dietetyk@pomelo.com.pl podaj膮c podstawowe informacje o sobie tj. wiek, wzrost, mas臋 cia艂a, kilka s艂贸w o aktywno艣ci fizycznej, trybie pracy oraz ew. dolegliwo艣ciach czy przeciwwskazaniach do diety - dzi臋ki temu b臋dziemy mogli zaproponowa膰 najbardziej odpowiedni膮 dla Ciebie opcj臋 z naszej oferty.

  • W jaki spos贸b mog臋 zg艂osi膰 zmian臋 w swoim zam贸wieniu?

    Skontaktuj si臋 z naszym biurem obs艂ugi klienta mailowo na: biuro@pomelo.com.pl lub telefonicznie pod numerem 516 084 123, pami臋taj, aby zmian臋 zg艂osi膰 najp贸藕niej do 10 rano w dniu poprzedzaj膮cym dostaw臋, lub do 10 rano w sobot臋, je艣li zmiana dotyczy dostawy poniedzia艂kowej.

  • Kiedy musz臋 zg艂osi膰 najp贸藕niej zmian臋 na swoim zam贸wieniu?

    Do 10 rano w dniu poprzedzaj膮cym dostaw臋, lub do 10 rano w sobot臋, je艣li zmiana dotyczy dostawy poniedzia艂kowej.

  • Czy mog臋 przesuwa膰 terminy dostaw?

    Tak, tak przesuni臋te dostawy zapisujemy automatycznie na ko艅cu obecnego zam贸wienia lub we wskazanym przez Ciebie terminie. Mo偶esz r贸wnie偶 przesuwa膰 terminy dostaw samodzielne na wybrane przez Ciebie dni w panelu klienta.

  • Czy mog臋 zmieni膰 adres dostawy?

    Tak, mo偶esz zmieni膰 adres dostawy w konkretnym terminie lub na ca艂e dalsze zam贸wienie. Mo偶esz wybra膰 tak偶e inny adres dostaw tygodniowy a inny na weekendy. Mo偶esz skorzysta膰 ze zmiany adresu w obr臋bie ca艂ego zasi臋gu dostaw Pomelo np. zamawia膰 na sta艂e diet臋 pod warszawski adres a podczas wyjazdu do Krakowa czy Wroc艂awia zmieni膰 adres na ten, pod kt贸rym b臋dziesz dost臋pny w tej miejscowo艣ci.聽

  • Czy w trakcie trwania zam贸wienia mog臋 zmieni膰 rodzaj i kaloryczno艣膰 diety?

    Tak, mo偶esz to zrobi膰 w dowolnym momencie trwania zam贸wienia - w przypadku r贸偶nicy cenowej b臋dzie wymagana dop艂ata za dro偶sz膮 diet臋 lub to my zwr贸cimy Ci nadp艂at臋 w przypadku wyboru opcji ta艅szej ni偶 dotychczas.

  • Czy istnieje mo偶liwo艣膰 odbioru osobistego zam贸wienia?

    Nie, nie mamy takiej us艂ugi w swojej ofercie.

  • W jakich godzinach Pomelo dostarcza posi艂ki?

    Posi艂ki rozwozimy w godzinach 2-7 rano od poniedzia艂ku do pi膮tku a zestawy weekendowe (na sobot臋 i niedziel臋) s膮 dostarczane 艂膮cznie do godziny 8 rano w sobot臋.

  • W jaki spos贸b odbywa si臋 dostawa?

    W ka偶dym zam贸wieniu prosimy o podanie dok艂adnego adresu oraz kodu do klatki aby kierowca m贸g艂 wej艣膰 bez budzenia i zostawi膰 przesy艂k臋 przed drzwiami. Je艣li mieszkasz w domku jednorodzinnym mo偶esz wskaza膰 nam miejsce, w kt贸rym kierowca ma zostawi膰 pakiet. W przypadku braku kodu/wskaz贸wek dla kierowcy b臋dzie on dzwoni艂 w momencie dostawy aby przekaza膰 przesy艂k臋 do r膮k w艂asnych.

  • Czy opakowania nadaj膮 si臋 do podgrzewania w mikrofal贸wce?

    Tak, mo偶esz podgrza膰 nasze dania bezpo艣rednio z opakowa艅 po zdj臋ciu z nich folii/wieczka. W przypadku ch臋ci podgrzania dania w piekarniku nale偶y prze艂o偶y膰 je do swoich naczy艅, przeznaczonych do tego celu.

  • Z jakiego materia艂u s膮 zrobione sztu膰ce EKO?

    Sztu膰ce EKO s膮 wyprodukowane z drewna a serwetka do nich do艂膮czona jest z recyklingu.

  • Czy w pakiecie znajd臋 sztu膰ce?

    W pakiecie znajdziesz sztu膰ce ekologiczne, pod warunkiem, 偶e wybierzesz tak膮 opcj臋 podczas sk艂adania zam贸wienia. Koszt sztu膰c贸w EKO to 0,80z艂/dzie艅. Nie dok艂adamy sztu膰c贸w plastikowych automatycznie do naszych toreb.

  • Jaki jest koszt opakowa艅 ekologicznych?

    Koszt opakowa艅 ekologicznych wynosi 5z艂/dzie艅.

  • Czy folia na pude艂kach eko, r贸wnie偶 jest ekologiczna?

    Tak, jest biodegradowalna i kompostowalna.

  • W jakich godzinach pracuje biuro obs艂ugi Pomelo?

    6:30-20 od poniedzia艂ku do pi膮tku, 7-14 w soboty.

  • Jak skorzysta膰 z kodu rabatowego?

    W formularzu zam贸wienia pojawia si臋 miejsce na wpisanie kodu rabatowego, kt贸ry automatycznie po wprowadzeniu obni偶y cen臋 zam贸wienia. W przypadku sk艂adania zam贸wienia mailowo b膮d藕 telefonicznie - poinformuj pracownik贸w biura obs艂ugi klienta o ch臋ci skorzystana z kodu rabatowego. Dost臋pne s膮 2 sta艂e kody w naszej ofercie: 鈥榸ni偶kanastart鈥 - przys艂uguj膮ca na pierwsze zam贸wienie, oraz 鈥榳edwojetaniej鈥 - w przypadku zam贸wienia wi臋cej ni偶 jednej diety na ten sam adres. S膮 to kody obni偶aj膮ce kwot臋 zam贸wienia o 5%.

  • Czy mog臋 otrzyma膰 faktur臋 VAT za zakupione posi艂ki?

    Tak, pami臋taj jednak aby zg艂osi膰 tak膮 potrzeb臋 podczas sk艂adania zam贸wienia, podaj膮c nam dane potrzebne do wystawienia faktury. Zgodnie z aktualnymi przepisami zg艂oszenie potrzeby otrzymania faktury musi nast膮pi膰 przed wystawieniem paragonu, w zwi膮zku z czym p贸藕niejsze pro艣by o faktur臋 nie b臋d膮 uwzgl臋dniane.

  • Jaki jest numer konta Pomelo do wp艂at za zam贸wienie?

    Pomelo ma 1 numer konta i dotyczy on zam贸wie艅 ze wszystkich dost臋pnych u nas obszar贸w dostaw: 09 1140 2004 0000 3302 7958 1408.

  • Czy otrzymam potwierdzenie przyj臋cia zam贸wienia?

    Tak, je艣li sk艂adasz zam贸wienie przez formularz, otrzymasz automatycznie jego potwierdzenia a tak偶e dodatkowo mail powitalny od naszego biura obs艂ugi klienta w momencie przyj臋cia go do realizacji.

  • Czy mog臋 wybra膰 godzin臋 dostawy albo przedzia艂 godzinowy?

    Nie, mo偶esz jednak zaznaczy膰 aby艣my dostarczyli Tw贸j pakiet do jakiej艣 konkretnej godziny np. 6 rano. Biuro musi natomiast potwierdzi膰, 偶e dostawa do wybranej przez Ciebie godziny jest mo偶liwa do zrealizowania przez kuriera.

  • Czy mog臋 zam贸wi膰 same obiady?

    Nie, jednak mo偶esz zam贸wi膰 dodatkowe dania do ju偶 zam贸wionego pakietu - o dok艂adn膮 wycen臋 zapytaj w biurze obs艂ugi klienta.

  • Czy mog臋 prosi膰 numer do kuriera?

    Nie, wsp贸艂pracujemy z zewn臋trznymi firmami transportowymi i nie mamy mo偶liwo艣ci udost臋pni膰 numer贸w kontaktowych bezpo艣rednio do kurier贸w.

  • Czym jest wymienne menu?

    Dieta "Wymienne menu" to ca艂kowicie osobna dieta dla os贸b, kt贸re mog膮 je艣膰 wszystko. Nie jest to po艂膮czenie standardowych diet, a ca艂kowicie inna dieta. Nie mo偶na skorzysta膰 na przyk艂ad z diety "Sport protein" z wymian膮 posi艂k贸w. Je艣li potrzebujesz diety o okre艣lonych zasadach, polecamy standardowe diety.

  • Czy dieta z wymiennym menu mo偶e mie膰 3 posi艂ki?

    Nie, nie ma takiej mo偶liwo艣ci.

  • Co je艣li nie wybior臋 posi艂k贸w w diecie "wymienne menu"?

    W takim przypadku posi艂ki b臋d膮 w jednym z 3 wariant贸w, kt贸ry zosta艂 wybrany jako g艂贸wny.

  • Czy w "Wymiennym menu" musz臋 wybra膰 posi艂ki na ka偶dy dzie艅?

    Tak, natomiast mo偶na to zrobi膰 na 7 dni do przodu.聽

  • Co je艣li nie wybrano posi艂k贸w w diecie "Wymienne menu" podczas sk艂adania zam贸wienia?

    Klienci z Panelem Klienta b臋d膮 mogli po op艂aceniu i aktywacji zam贸wienia zmieni膰/wybra膰 posi艂ki. Je艣li klient nie ma panelu klienta, p贸藕niejsza wymiana posi艂k贸w nie b臋dzie mo偶liwa.

  • Dlaczego nie mog臋 wymieni膰 posi艂k贸w w diecie "wymienne menu" w Panelu Klienta?

    Wymiana posi艂k贸w mo偶liwa jest jedynie po op艂aceniu i aktywacji zam贸wienia przez BOK. Je艣li pomimo tego problemy wyst臋puj膮, prosimy o kontakt z BOK pod adresem e-mail biuro@pomelo.com.pl lub na messengerze na Facebook.

  • Do kiedy najp贸藕niej mog臋 wymieni膰 posi艂ki w diecie "wymienne menu"?

    Na 2 dni przed planowan膮 dostaw膮 do godziny 14:00.

  • Dzi臋kujemy za udzia艂 w konkursie!

    Mamy dla Ciebie prezent
    w postaci:

    15% zni偶ki na dowoln膮 diet臋

    na kod  PREGLIFE

    Wystarczy, 偶e kod wpiszesz

    w zam贸wieniu!

    Edyta Litwiniuk dieta catering