Low Carb

Dostępne kaloryczności

  • 1500 kcal
  • 2000 kcal
  • 2500 kcal
  • 3000 kcal

Dieta Low Carb

Koszt zestawu:

0 PLN

Zamawiam

Dla kogo?

Chcesz ograniczyć w diecie węglowodany, ale nie wiesz, jak zrobić to zdrowo? Proponujemy naszą dietę LOW CARB (z ang. Low Carbohydrate Diet). Ilość węglowodanów nie przekracza 20% wartości energetycznej całej diety, a cukry ograniczone zostały do niezbędnego minimum. Nie ma w niej chleba, makaronów, kasz, zbożowych płatków, dlatego też będzie dobrym rozwiązaniem dla osób, które chcą ograniczyć w diecie gluten.

Dieta opiera się na spożywaniu mięsa, ryb, jaj nabiału i oczywiście warzyw. Owoce spotkamy tu w mniejszych ilościach. Codzienne menu to pięć smakowitych i odżywczych posiłków, które regularnie spożywane, mogą pomóc Ci zgubić nadprogramowe kilogramy. Odpowiedni bilans makroskładników odżywczych w diecie LOW CARB może okazać się skutecznym sposobem na nadwagę u osób, którym klasyczna dieta redukcyjna (włączająca produkty zbożowe) nie przyniosła oczekiwanych rezultatów.

Ale dieta LOW CARB to nie tylko dobry sposób odżywiania dla tych, którzy chcą schudnąć. Możesz z niej skorzystać też wtedy, jeśli po prostu na jakiś czas chcesz odpocząć od cukru. Taka niskocukrowa kuracja sprzyja odbudowie korzystnej flory jelitowej (a od zdrowia jelit zależą m.in. Twoje samopoczucie, stan skóry, odporność) i poskromieniu apetytu na słodycze.

Dieta LOW CARB jest dobrym rozwiązaniem dla osób uprawiających sporty siłowo- wytrzymałościowe, chcących ograniczyć węglowodany w diecie.

Pamiętaj – uzupełniaj dietę w minimum 2 litry wody dziennie.

Dowiedz się więcej

Przykładowe menu

7:00*

Śniadanie

Sałatka z faszerowanym indykiem

10:00

II Śniadanie

Jogurt z sezonowymi owocami

13:00

Obiad

Pieczona pierś z kurczaka z curry z kalafiora z granatem i pestkami dyni

16:00

Podwieczorek

Zupa krem z białych warzyw z oliwą truflową

19:00

Kolacja

Indyk na szpinaku duszonym z czosnkiem i surówka z marchwi

*podane godziny posiłków są godzinami przykładowymi

Z nami możesz więcej!

Zmieniaj adres dostawy
posiłków, jeśli masz
takie życzenie.

Zróżnicuj swoją dietę
w zależności od dnia (np.
dni treningowe i nietreningowe).

Możesz wykluczyć nawet
do dwóch produktów,
których nie lubisz.

Możesz bezproblemowo
odwołać dietę, a my
dostarczymy ją innego dnia.

Cenię sobie dobór i jakość produktów

Catering POMELO świetnie dopełnia mój aktywny i szybki tryb życia. Dzięki temu zawsze mam pewność, że zjem pełnowartościowy i zdrowy posiłek.

Magda Hajkiewicz, dietetyczka i trenerka personalna

POMELO to idealne rozwiązanie

Zdrowe i urozmaicone posiłki to rozwiązanie idealne nie tylko dla zabieganej osoby, ale także świeżo upieczonego taty, dla którego każda wolna chwila jest bezcenna.

Michał Dachowski, fizjoterapeuta i wykładowca

Tego oczekuję od cateringu…

POMELO z mojej perspektywy to przede wszystkim oszczędność czasu, a gdy do tego dołożymy doskonały smak i różnorodność posiłków mamy to, czego osobiście oczekuję od cateringu.

Marek Wadas, trener personalny i model

Dużo dobrze dobranych składników.

Oprócz tego, że w posiłkach POMELO jest dużo zdrowych, dobrze dobranych do mojej aktywności fizycznej składników, to jeszcze są smaczne!

Staszek Karpiel-Bułecka, piosenkarz, lider i wokalista zespołu Future Folk

POMELO zawsze ze mną w drodze…

Wybrałem catering Pomelo, bo nie dość, że jest smaczny, to jeszcze mogę go wszędzie zabrać. Jest to dla mnie duże ułatwienie, bo praktycznie non stop jestem poza domem.

Jakub Kucner, Mister Polski 2017, trener fitness

Dzięki POMELO ciągle jestem w formie

Lepszego rozwiązania i oszczędności czasu od POMELO nie mogłam sobie wymarzyć! Dzięki POMELO cały czas odżywiam się zdrowo i ciągle jestem w formie!

Agnieszka Matracka, redaktorka MyFitness