- Czy Pomelo tworzy zestawy indywidualne?
Nie, Pomelo nie posiada w ofercie diet indywidualnych.
- Jakie informacje są zawarte na etykiecie?
Na etykiecie znajdziesz takie informacje jak: nazwa dania, rodzaj diety, jaki to posiłek, czy należy go spożyć na ciepło/zimno, jaki jest skład, ile jest kalorii, oraz makroskładniki dania.
- Jak mam odgrzewać dania?
Wszystkie nasze pojemniki nadają się do podgrzewania bezpośrednio w mikrofalówce (poza tymi, w których podajemy surówki). W przypadku chęci podgrzania w piekarniku należy danie przełożyć do własnych naczyń do tego przeznaczonych.
- Czy mogę przekazać klucz/chip do domofonu kurierowi?
Tak, jeśli chcesz nam przekazać klucz/chip do domofonu, to przekaż nam taką informację podczas składania zamówienia. Kurier skontaktuje się w celu jego odbioru, podczas pierwszej dostawy. Jeśli chcesz, aby kurier zwrócił Ci Twój klucz. Wystarczy, że zgłosisz to nas, dzień przed ostatnią dostawą Twojej diety.
- W jakiej kaloryczności są opcje 3 posiłkowe?
Opcje 3 posiłkowe są dostępne w kalorycznościach 1200 kcal, 1500 kcal, 1800 kcal i 2000 kcal. Posiłki to śniadanie, obiad, kolacja. Dostępne w dietach Zbilansowana, Dla kobiet w ciąży, Low carb, Sport Protein, Wegańska, Wege+Fish, Wegetariańska, Redukcyjna.
- Jak wygląda pakiet 3 posiłków? Czy muszą to być trzy główne posiłki?
Standardowo w opcji 3 posiłkowej, przygotowujemy: śniadanie + obiad + kolacja.
W diecie office i office wege, przygotowujemy: II śniadanie + obiad + podwieczorek.
- Jakie są możliwości opłaty za zamówienie?
Zamówienie można opłacić poprzez szybką płatność online, płatność kartą online lub tradycyjnym przelewem w formie przedpłaty. Jeśli wybierasz płatność przelewem prosimy o dosłanie nam potwierdzenia przelewu na maila biuro@pomelo.com.pl do 1 w nocy, w dniu poprzedzającym pierwszą dostawę. W przeciwnym razie zamówienie nie zostanie aktywowane. Przy opłacaniu diety szybką płatnością online nie jest wymagane dosyłanie potwierdzenia, ale wpłatę również należy wykonać do 1 w nocy, w dniu poprzedzającym dostawę.
- Jak sprawdzić czy istnieje możliwość dowozu pakietu do miejscowości nie wyszczególnionej na stronie?
Skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta mailowo na: biuro@pomelo.com.pl lub telefonicznie pod numerem 516 084 123 - sprawdzimy dla Ciebie taką możliwość.
- Czy mogę zamówić więcej niż 1 dzień próbny?
Tak, możesz zamówić maksymalnie 5 dni próbnych w specjalnej, niższej cenie - 55 zł, za dzień.
Koszt pakietu próbnego nie zawiera kosztu dodatkowych płatnych opcji, takich jak: opakowania, sztućce eko oraz koszt transportu poza pierwszą strefę.
- Czy zniżki do zamówień się łączą?
Nie, zniżki się nie łączą. Wyjątek stanowią akcje promocyjne, które wskazują inaczej w swoim regulaminie.
- Gdzie mogę wyrzucać opakowania ekologiczne?
Nasze ekologiczne opakowania rozkładają się w kilkadziesiąt dni oraz są kompostowalne. Jednak należy je wyrzucać do odpadów "zmieszanych". Firmy odpowiadające za wywóz oraz segregacje śmieci, niestety nie zakwalifikują pojemników ekologicznych do odpadów BIO. Z tego właśnie powodu powinno się je wyrzucać do odpadów "zmieszanych", czyli czarnych pojemników.
Jednak nie martw się! W odpadach zmieszanych opakowania ekologiczne również szybciej się rozkładają i nie pozostawiają śladu tak jak plastik, a właśnie o to w nich chodzi!
- Czy mogę zrezygnować z zamówienia w trakcie jego trwania?
Tak, masz prawo zrezygnować z zamówienia. Zgłoś nam taką prośbę mailowo a my odezwiemy się zwrotnie z kalkulacją kwoty do zwrotu. Po akceptacji naszych wyliczeń zwrot za niezrealizowane dostawy zostanie wykonany. Zwrot zrealizujemy w ciągu 14 dni roboczych na konto, z którego wpłynęły do nas pieniądze.
- Czy i w jaki sposób mogę złożyć reklamację?
W przypadku problemów z dostawą skontaktuj się niezwłocznie z naszym biurem obsługi klienta w godzinach jego pracy mailowo lub telefonicznie - sprawdzimy powód nie dostarczenia pakietu i postaramy się o pozytywne rozwiązanie tej trudnej dla Ciebie sytuacji. W przypadku błędnie zrealizowanych zamówień wyślij zgłoszenie mailowo wraz z krótkim opisem i dokumentacją zdjęciową. Tego typu reklamację rozpatrzymy w ciągu 5 dni roboczych od ich otrzymania.
Reklamacje należy zgłosić do godziny 10:00 dnia którego ona dotyczy.
- Pod jakim numerem kontaktować się z naszym biurem obsługi klienta?
Do naszego biura można się skontaktować pod numerem 516-084-123.
- Czy mogę oddać opakowania (papierowe torby, kartony lub pojemniki po posiłkach)?
Opakowania są bezzwrotne.
- Czy mogę zamówić pakiet 3 posiłkowy?
Tak, pakiet 3 posiłkowy oznacza pakiet pomniejszony o drugie śniadanie, podwieczorek. Zamawiając taką dietę przez formularz na stronie otrzymasz zatem od nas dania główne (śniadanie + obiad + kolacja) z wybranej diety i kaloryczności. Istnieje możliwość zamówienia diety 3-posiłkowej w innej konfiguracji posiłków - o dokładną wycenę zapytaj w naszym biurze obsługi klienta.
- Czy mogę zamówić same obiady?
Nie, jednak możesz zamówić dodatkowe dania do już zamówionego pakietu. Są to box warzywny, obiad, obiad wege, koktajl. Domówić dodatki możesz w panelu podczas składania zamówienia.
- Czy mogę wykluczyć z diety nielubiane produkty?
Nie. Dla osób, które chcą wykluczyć z diety produkty mamy przygotowaną dietę z wymiennymi posiłkami.
- W jaki sposób dobrać dietę?
Jeśli potrzebujesz pomocy w doborze diety skontaktuj się z naszym dietetykiem na: dietetyk@pomelo.com.pl podając podstawowe informacje o sobie tj. wiek, wzrost, masę ciała, kilka słów o aktywności fizycznej, trybie pracy oraz ew. dolegliwościach czy przeciwwskazaniach do diety - dzięki temu będziemy mogli zaproponować najbardziej odpowiednią dla Ciebie opcję z naszej oferty.
- Jak sprawdzić czy istnieje możliwość dowozu pakietu do miejscowości nie wyszczególnionej na stronie?
Skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta mailowo na: biuro@pomelo.com.pl lub telefonicznie pod numerem 800 916 876 - sprawdzimy dla Ciebie taką możliwość.
- Jak mogę poznać menu na dany dzień?
Menu znajdziesz na naszej stronie w zakładce każdej diety.
Dodatkowo, menu możesz sprawdzić w swoim panelu klienta. - Czy mogę zamówić pakiet 3 posiłkowy?
Tak, pakiet 3 posiłkowy zawiera śniadanie, obiad i kolację.
- Z jakiego materiału są stworzone opakowania ekologiczne?
Nasze opakowania EKO to 100% biodegradowalne pojemniki z trzciny cukrowej, które są produkowane w Szwajcarii. Pojemniki cechuje międzynarodowa certyfikacja ekologiczności oraz najwyższa jakość.
- W jaki sposób dobrać dietę?
Jeśli potrzebujesz pomocy w doborze diety skontaktuj się z naszym dietetykiem na: dietetyk@pomelo.com.pl podając podstawowe informacje o sobie tj. wiek, wzrost, masę ciała, kilka słów o aktywności fizycznej, trybie pracy oraz ew. dolegliwościach czy przeciwwskazaniach do diety - dzięki temu będziemy mogli zaproponować najbardziej odpowiednią dla Ciebie opcję z naszej oferty.
- W jaki sposób mogę zgłosić zmianę w swoim zamówieniu?
Skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta mailowo na: biuro@pomelo.com.pl lub telefonicznie pod numerem 516 084 123, pamiętaj, aby zmianę zgłosić najpóźniej do 1 w nocy w dniu poprzedzającym dostawę, lub do 1 w nocy w sobotę, jeśli zmiana dotyczy dostawy poniedziałkowej.
- Kiedy muszę zgłosić najpóźniej zmianę na swoim zamówieniu?
Do 1 w nocy w dniu poprzedzającym dostawę, lub do 1 w nocy w sobotę, jeśli zmiana dotyczy dostawy poniedziałkowej.
- Czy mogę przesuwać terminy dostaw?
Tak, tak przesunięte dostawy zapisujemy automatycznie na końcu obecnego zamówienia lub we wskazanym przez Ciebie terminie. Możesz również przesuwać terminy dostaw samodzielne na wybrane przez Ciebie dni w panelu klienta.
- Czy mogę zmienić adres dostawy?
Tak, możesz zmienić adres dostawy w konkretnym terminie lub na całe dalsze zamówienie. Możesz wybrać także inny adres dostaw tygodniowy a inny na weekendy. Możesz skorzystać ze zmiany adresu w obrębie całego zasięgu dostaw Pomelo np. zamawiać na stałe dietę pod warszawski adres a podczas wyjazdu do Krakowa czy Wrocławia zmienić adres na ten, pod którym będziesz dostępny w tej miejscowości.
- Czy w trakcie trwania zamówienia mogę zmienić rodzaj i kaloryczność diety?
Tak, możesz to zrobić w dowolnym momencie trwania zamówienia - w przypadku różnicy cenowej będzie wymagana dopłata za droższą dietę lub to my zwrócimy Ci nadpłatę w przypadku wyboru opcji tańszej niż dotychczas.
- Czy istnieje możliwość odbioru osobistego zamówienia?
Nie, nie mamy takiej usługi w swojej ofercie.
- W jakich godzinach Pomelo dostarcza posiłki?
Posiłki rozwozimy w godzinach 2-7 rano od poniedziałku do piątku a zestawy weekendowe (na sobotę i niedzielę) są dostarczane łącznie do godziny 8 rano w sobotę.
- W jaki sposób odbywa się dostawa?
W każdym zamówieniu prosimy o podanie dokładnego adresu oraz kodu do klatki aby kierowca mógł wejść bez budzenia i zostawić przesyłkę przed drzwiami. Jeśli mieszkasz w domku jednorodzinnym możesz wskazać nam miejsce, w którym kierowca ma zostawić pakiet. W przypadku braku kodu/wskazówek dla kierowcy będzie on dzwonił w momencie dostawy aby przekazać przesyłkę do rąk własnych.
- Czy opakowania nadają się do podgrzewania w mikrofalówce?
Tak, możesz podgrzać nasze dania bezpośrednio z opakowań po zdjęciu z nich folii/wieczka. W przypadku chęci podgrzania dania w piekarniku należy przełożyć je do swoich naczyń, przeznaczonych do tego celu.
- Z jakiego materiału są zrobione sztućce EKO?
Sztućce EKO są wyprodukowane z drewna a serwetka do nich dołączona jest z recyklingu.
- Czy w pakiecie znajdę sztućce?
W pakiecie znajdziesz sztućce ekologiczne, pod warunkiem, że wybierzesz taką opcję podczas składania zamówienia. Koszt sztućców EKO to 0,80zł/dzień. Nie dokładamy sztućców plastikowych automatycznie do naszych toreb.
- Jaki jest koszt opakowań ekologicznych?
Koszt opakowań ekologicznych wynosi 7,5 zł/dzień.
- Czy folia na pudełkach eko, również jest ekologiczna?
Tak, jest biodegradowalna i kompostowalna.
- W jakich godzinach pracuje biuro obsługi Pomelo?
6:30-18:00 od poniedziałku do piątku, 7-14 w soboty.
- Jak skorzystać z kodu rabatowego?
W formularzu zamówienia pojawia się miejsce na wpisanie kodu rabatowego, który automatycznie po wprowadzeniu obniży cenę zamówienia. W przypadku składania zamówienia mailowo bądź telefonicznie - poinformuj pracowników biura obsługi klienta o chęci skorzystana z kodu rabatowego. Dostępne są 2 stałe kody w naszej ofercie: ‘zniżkanastart’ - 10% przysługująca na pierwsze zamówienie, oraz ‘wedwojetaniej’ - 15% w przypadku zamówienia więcej niż jednej diety na ten sam adres.
- Czy mogę otrzymać fakturę VAT za zakupione posiłki?
Tak, pamiętaj jednak aby zgłosić taką potrzebę podczas składania zamówienia, podając nam dane potrzebne do wystawienia faktury. Zgodnie z aktualnymi przepisami zgłoszenie potrzeby otrzymania faktury musi nastąpić przed wystawieniem paragonu, w związku z czym późniejsze prośby o fakturę nie będą uwzględniane.
- Jaki jest numer konta Pomelo do wpłat za zamówienie?
Pomelo ma 1 numer konta i dotyczy on zamówień ze wszystkich dostępnych u nas obszarów dostaw: 09 1140 2004 0000 3302 7958 1408.
- Czy otrzymam potwierdzenie przyjęcia zamówienia?
Tak, jeśli składasz zamówienie przez formularz, otrzymasz automatycznie jego potwierdzenia a także dodatkowo mail powitalny od naszego biura obsługi klienta w momencie przyjęcia go do realizacji.
- Czy mogę wybrać godzinę dostawy albo przedział godzinowy?
Nie, możesz jednak zaznaczyć abyśmy dostarczyli Twój pakiet do jakiejś konkretnej godziny np. 6 rano. Biuro musi natomiast potwierdzić, że dostawa do wybranej przez Ciebie godziny jest możliwa do zrealizowania przez kuriera.
- Czy mogę zamówić same obiady?
Nie, jednak możesz zamówić dodatkowe dania do już zamówionego pakietu - o dokładną wycenę zapytaj w biurze obsługi klienta.
- Czy mogę prosić numer do kuriera?
Nie, współpracujemy z zewnętrznymi firmami transportowymi i nie mamy możliwości udostępnić numerów kontaktowych bezpośrednio do kurierów.
- Czym jest wymienne menu?
Dieta "Wymienne menu" to całkowicie osobna dieta dla osób, które mogą jeść wszystko. Nie jest to połączenie standardowych diet, a całkowicie inna dieta. Nie można skorzystać na przykład z diety "Sport protein" z wymianą posiłków. Jeśli potrzebujesz diety o określonych zasadach, polecamy standardowe diety.
- Czy dieta z wymiennym menu może mieć 3 posiłki?
Nie, nie ma takiej możliwości.
- Co jeśli nie wybiorę posiłków w diecie "wymienne menu"?
W takim przypadku posiłki będą w jednym z 3 wariantów, który został wybrany jako główny.
- Czy w "Wymiennym menu" muszę wybrać posiłki na każdy dzień?
Tak, natomiast można to zrobić na 7 dni do przodu.
- Co jeśli nie wybrano posiłków w diecie "Wymienne menu" podczas składania zamówienia?
Klienci z Panelem Klienta będą mogli po opłaceniu i aktywacji zamówienia zmienić/wybrać posiłki. Jeśli klient nie ma panelu klienta, późniejsza wymiana posiłków nie będzie możliwa.
- Dlaczego nie mogę wymienić posiłków w diecie "wymienne menu" w Panelu Klienta?
Wymiana posiłków możliwa jest jedynie po opłaceniu i aktywacji zamówienia przez BOK. Jeśli pomimo tego problemy występują, prosimy o kontakt z BOK pod adresem e-mail biuro@pomelo.com.pl lub na messengerze na Facebook.
- Do kiedy najpóźniej mogę wymienić posiłki w diecie "wymienne menu"?
Na 2 dni przed planowaną dostawą do godziny 10:00.