Skontaktuj się z nami:

array(1) { [0]=> int(148) }

7 zasad prawidłowego ważenia.

Dla większości osób waga to wyznacznik postępów w drodze po swoją wymarzoną formę. Jednak ta droga, może być pełna nieprzyjemności, jeśli nie zachowamy kilku podstawowych zasad podczas pomiaru naszej wagi.

Nie waż się codziennie.

Nie jest to dobry pomysł, ze względu na to, że utrata masy ciała nie następuje liniowo. Wiele rzeczy w ciągu dnia wpływa na naszą masę ciała. Dlatego właśnie codzienne monitorowanie wagi może nas rozczarować i nie potrzebnie zdenerwować. Jak wiemy wysoki poziom kortyzolu dla organizmu wskazany nie jest, więc warto o to dbać. Ważymy się raz, maksymalnie dwa razy w tygodniu.

Pora ważenia.

Czas w którym się ważymy również ma znaczenie. Najlepiej robić to rano. W ciągu dnia wiele czynników wpływa na naszą wagę. Nie ważymy się po treningu, podczas którego tracimy płyny. Waga pokaże nam mniejszą wartość, ale przy następnym ważeniu będzie rozczarowani. Dlatego zdecydowanie najbardziej odpowiednią porą jest rano, dobrze, aby było to po wypróżnieniu. Zalegające resztki w naszym ciele mogą również zaburzyć odczyt. Nie ważymy się również po prysznicu, tylko przed. To też wpływa na naszą wagę.

Kobiety w czasie menstruacji.

Niestety w tym czasie ciało kobiety może mocno przybrać na wodzie. Aby być spokojna, lepiej się nie waż i poczekaj aż wszystko minie.

Podłoże na którym się ważymy.

Wybieramy takie które jest twarde i stabilne. Nie ważymy się na dywanach ani innych miękkich powierzchniach.

Sprzęt którym się ważymy.

Warto zainwestować w dobry sprzęt. Najprawdopodobniej będzie nam służył bardzo długo. Ważniejsza natomiast niż sprzęt jest to, abyśmy cały czas ważyli się na jednej wadze. Zmienianie wag na których się ważymy, nie da nam odpowiednich wyników. Każda waga może delikatnie różnic się wartościami. Szczególnie, że powinno nam zależeć na postępach, a nie samych liczbach.

Zdrowy ubytek masy ciała.

Czyli taki, który nie minie, tylko taki, który zostanie na dłużej. Pozbywanie się od 0,5 do 1 kg tygodniowo to najlepsze rozwiązanie. Wolniejsze chudnięcie może nas nie doprowadzić do celu, a znów zbyt szybkie może spowodować, że będzie nam to groziło powrotem do przedniej wagi. Dlatego polecamy robić to z głową i przemyśleć czy mamy cel formy na lato czy na lata.

Waga to nie wszystko.

Pamiętajmy również, że masa mięśniowa jest dużo cięższa niż tkanka tłuszczowa. Przy intensywnym trenowaniu, szczególnie siłowym, nasza sylwetka może wyglądać lepiej, a waga może stać w miejscu lub nawet iść do góry. Dlatego właśnie mierzenie obwodów plus tak prosty sposób jak wygląd i spojrzenie w lustro, będzie dobrym dodatkowym elementem mierzenia naszych postępów.

Inteligentna waga Prozis, dla każdego kto zamówi catering Pomelo na 30 dni.

Mamy dla Was promocję. Jeśli chcecie wprowadzić powyższe zasady w życie, ale nie macie wagi lub Wasza już nie spełnia oczekiwań, to mamy dla Was prezent. Każdy kto do 9 maja zamówi jakąkolwiek naszą dietę na 30 dni (nie muszą być po kolei) dostanie od nas w jednej z dostaw inteligentną wagę Prozis. Mierzy i zapisuje w aplikacji nie tylko wagę, ale również poziom tkanki tłuszczowej, BMI, dzienne zapotrzebowanie na kalorie czy poziom wody w organizmie.

Kliknij poniższy obrazek po więcej szczegółów.